autor: Krzysztof Nieradko
Pierwszy epizod gry Life is Strange ukaże się 30 stycznia
Firma Square Enix poinformowała dzisiaj, że pierwszy epizod przygodówki Life is Strange ukaże się na wszystkich docelowych platformach sprzętowych (PC, X360, XOne, PS3, PS4) 30 stycznia 2015 roku. Autorzy gry ujawnili cenę pozostałych odcinków, a także opublikowali nowy zwiastun omawianego tytułu.
- Producent: DONTNOD Entertainment
- Wydawca: Square Enix
- Gatunek: epizodyczna gra przygodowa
- Platformy: PC, X360, XOne, PS3, PS4
- Premiera pierwszego odcinka: 30 stycznia 2015
Zgodnie z ujawnionymi dzisiaj przez firmę Square Enix informacjami, pierwszy odcinek Life is Strange – epizodycznej przygodówki twórców Remember Me – ukaże się na wszystkich docelowych platformach sprzętowych (PC, X360, XOne, PS3, PS4) 30 stycznia 2015 roku i kosztować ma podobnie jak każda inna część 4,99 dolarów, czyli około 20 złotych. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby z wyprzedzeniem wyposażyć się w kolejne części omawianego tytułu, których łącznie ma być pięć. W tym celu potencjalni zainteresowani mogą wykupić za 16,99 dolarów przepustkę sezonową (odcinki 2-5) albo paczkę zawierającą wszystkie poszczególne części, płacąc tym samym łącznie 19,99 dolarów. Przedsprzedaż dla posiadaczy komputerów osobistych ruszyć ma jeszcze dzisiaj.
Publikacji powyższych informacji towarzyszyło również upublicznienie nowego zwiastuna omawianego tytułu, doskonale obrazującego z jakiego rodzaju produkcją będziemy mieli do czynienia. Nagranie umieszczone zostało na początku tej wiadomości i bardzo wyraźnie utwierdza nas w przekonaniu, że Life is Strange z dużą dozą prawdopodobieństwa może stać się dla fanów gatunku bardzo okazałym, bo wciągającym i uroczym pod wieloma względami tytułem. Czekacie?
Słowem przypomnienia warto napisać, że akcja Life is Strange rozgrywać się będzie w niewielkiej amerykańskiej mieścinie. Nasza bohaterka (Max Caulfield) odkrywa w sobie moc cofania się w czasie i decyduje się wykorzystać ją do rozwiązania zagadki zaginięcia przyjaciółki ze studiów. Deweloperzy obiecują wysoki poziom warstwy wizualnej, a także istotność zaimplementowanej narracji, podporządkowującej sobie pozostałe elementy rozgrywki, takie jak swobodna eksploracja czy interakcja z otoczeniem.