Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 marca 2003, 09:53

Pierwszy dodatek do American Conquest

American Conquest, najnowsza strategiczna propozycja studia GSC Game World, znanego choćby ze stworzenia serii Cossacks (Kozacy), zadebiutowała na zachodzie około miesiąc temu, nawiasem mówiąc zdobywając wysokie oceny (prestiżowy serwis GameSpot ocenił grę następująco - 8.4/10 „great”), a na niemieckojęzycznej stronie internetowej rzeczonej produkcji już pojawiła się zapowiedź pierwszego dodatku do niej.

American Conquest, najnowsza strategiczna propozycja studia GSC Game World, znanego choćby ze stworzenia serii Cossacks (Kozacy), zadebiutowała na zachodzie około miesiąc temu, nawiasem mówiąc zdobywając wysokie oceny (prestiżowy serwis GameSpot ocenił grę następująco - 8.4/10 „great”), a na niemieckojęzycznej stronie internetowej rzeczonej produkcji już pojawiła się zapowiedź pierwszego dodatku do niej.

W skromnej informacji możemy wyczytać, iż dodatek pojawi się w pierwszej połowie tego roku i nie będzie wymagał posiadania pełnej wersji gry American Conquest. Wprowadzi do gry pięć owych nacji oraz nową kampanię, scenariusze itp.

Na chwilę obecną to wszystko co ujawniono. Przypomnę, iż American Conquest trafi do polskich sklepów już w kwietniu, w pełnej polskiej wersji językowej, w cenie 99,90 PLN. Wydawcą jest firma Cenega Poland.

Pierwszy dodatek do American Conquest - ilustracja #1

American Conquest przenosi graczy do przeszłości, w czasy wielkiej kolonizacji nowo odkrytych kontynentów amerykańskich, która to zapoczątkowała powstanie nowych niepodległych państw, takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Meksyk, czy Kolumbia. Akcja rozpoczyna się w roku 1492, w chwili gdy Krzysztof Kolumb odkrywa Nowy Świat, a kończy w XVIII wieku, gdy ogłoszono niepodległość Stanów Zjednoczonych. Na graczy czeka tu około 300 lat niesłychanie wciągających zmagań, obfitujących w wielkie bitwy, głośne wydarzenia oraz nieustanne spory polityczne...(encyklopedia)

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej