Pierwsze szczegóły dotyczące White Fear
Dwa dni temu firma Microids przedstawiła swój nowy plan wydawniczy na rok 2002 i pojawiło się w nim kilka całkowicie nieznanych dotąd tytułów. Czas przyjrzeć się jednemu z nich - White Fear.
Dwa dni temu firma Microids przedstawiła swój nowy plan wydawniczy na rok 2002 i pojawiło się w nim kilka całkowicie nieznanych dotąd tytułów. Czas przyjrzeć się jednemu z nich - White Fear.
Będzie to przygodowa gra akcji, w której gracz stanie się młodym szamanem o imieniu Iru. Rzecz rozgrywa się na dalekiej północy, a celem gry jest uwolnienie współplemieńców Iru spod tyrani okrutnej wiedźmy Sukko. Już na początku wiadomo, że zadanie to nie będzie należało do prostych. Nasz bohater będzie musiał stawić czoło licznym przeciwnościom losu, zagadkom, a także różnym krwiożerczym kreaturom i upiorom. W swej przygodzie spotka również wielu ludzi którzy nauczą go posługiwać się magią i coraz potężniejszymi zaklęciami. White Fear będzie wykorzystywała całkowicie trójwymiarowy silnik graficzny i prosty w obsłudze interfejs.
Gra jest tworzona przez francuski zespół WideScreen Games (autorzy Frank Herbert's Dune) i zostanie wydana we wrześniu 2002 roku.