Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 marca 2012, 12:10

autor: Marcin Skierski

Pierwsze screeny z bardzo wczesnej wersji gry Carmageddon: Reincarnation

Na łamach oficjalnego bloga serii Carmageddon pojawiły się pierwsze screeny z gry Carmageddon: Reincarnation. Zdjęcia przedstawiają bardzo wczesną wersję produkcji studia Stainless Games.

Studio Stainless Games na oficjalnym blogu ujawniło pierwsze screeny z bardzo wczesnej wersji gry Carmageddon: Reincarnation. Nowa odsłona popularnej serii została zapowiedziana w ubiegłym roku.

Widoczne w tej wiadomości zdjęcia powinniście traktować bardziej jako przedstawienie ogólnej koncepcji, niż pokaz możliwości samego silnika graficznego. Twórcy chcieli bowiem zaprezentować odświeżony model pojazdu znanego z poprzednich części cyklu, którym będziemy kierować także w Carmageddon: Reincarnation.

W związku z tym, że mamy do czynienia z pokazem bardzo wczesnej wersji produkcji, nie powinniśmy na podstawie tych screenów wyciągać zbyt daleko idących wniosków. Brakuje jeszcze wielu efektów graficznych, a liczne elementy otoczenia nie mają nawet nałożonych tekstur. Także sam samochód nie jest jeszcze do końca wykończony i deweloper chce wysłuchać uwag graczy, co do tego jak pojazd powinien wyglądać w pełnej wersji.

Na łamach oficjalnego bloga Carmageddon znajdziecie więcej materiałów graficznych. Udostępnione zostały szkice koncepcyjne odświeżonego wehikułu, a jego wygląd można porównać z oryginałem znanym z poprzednich części cyklu. Różnica już teraz jest zauważalna, a do tegorocznej premiery gry naniesionych zostanie jeszcze dużo poprawek.

Pierwsze screeny z bardzo wczesnej wersji gry Carmageddon: Reincarnation - ilustracja #3Carmageddon to jedna z najbardziej kontrowersyjnych serii gier komputerowych w historii elektronicznej rozrywki. W teorii były to kolejne wyścigi samochodowe. W praktyce rozgrywka polegała jednak także m.in. na przejeżdżaniu przechodniów, za co gracz otrzymywał dodatkowe punkty. Cykl był zatem jednym z najczęściej wymienianych przykładów wykorzystania brutalności w grach wideo. Pierwsza odsłona została wydana w 1997 roku, a w sumie do tej pory ukazały się trzy części.