Pierwsze konkrety o trybie wieloosobowym Return to Castle Wolfenstein
Kilka dni temu firma Id Software ogłosiła, iż prace nad grą akcji/FPP „Return to Castle Wolfenstein” zastaną podzielone pomiędzy dwóch producentów, tj. dotychczasowym Gray Matter Interactive Studio oraz nowym, który zajmie się opracowaniem tylko trybu multiplayer. Dziś oficjalnie ogłoszono, iż trybem wieloosobowym zajmie się zespół Nerve Software.
Kilka dni temu firma Id Software ogłosiła, iż prace nad grą akcji/FPP „Return to Castle Wolfenstein” zastaną podzielone pomiędzy dwóch producentów, tj. dotychczasowym Gray Matter Interactive Studio oraz nowym, który zajmie się opracowaniem tylko trybu multiplayer. Dziś oficjalnie ogłoszono, iż trybem wieloosobowym zajmie się zespół Nerve Software.
Przedstawiciele Id Software przedstawili również kilka szczegółów dotyczących samej rozgrywki wieloosobowej. Wiadomo już, że gracze działając w zespołach należących do obu stron konfliktu, alianckiej i nazistowskiej, będą mieli do wypełnienia szereg misji o określonych zadaniach jak np.: infiltracja wrogich instalacji oraz obrona strategicznych pozycji.
Zmagania będą umiejscowione w bardzo różnych sceneriach, między innymi w nazistowskiej bazie wojskowej, niemieckich miejscowościach oraz w sekretnych laboratoriach, a każdy gracz będzie mógł wybrać jedną z czterech klas postaci: żołnierza, technika, lekarza oraz porucznika i dalej działać wykorzystując jej indywidualne zdolności, wyposażenie i styl walki.
Zapowiada się ciekawie, ale jak to wszystko wyjdzie zobaczymy jeszcze pod koniec tego roku.