autor: Włodarczak Adam
Pierwsza gra oparta na silniku Unreal 3 w 2006 roku
O nowym dziecku Epic Games, silniku Unreal 3, jest coraz głośniej. Niedawno pisaliśmy o tym, że owy engine do optymalnego funkcjonowania potrzebować będzie, bagatela, 1024 MB RAM... na karcie graficznej. Informowaliśmy Was też o kilku najciekawszych detalach tego cuda – głównie o nowym modelu cieniowania i sprawach związanych z oświetleniem. Dziś z kolei wiemy, że pierwsza gra, korzystająca z dobrodziejstw tej maszyny, pojawi się najprawdopodobniej w 2006 roku.
O nowym dziecku Epic Games, silniku Unreal 3, jest coraz głośniej. Niedawno pisaliśmy o tym, że owy engine do optymalnego funkcjonowania potrzebować będzie, bagatela, 1024 MB RAM... na karcie graficznej. Informowaliśmy Was też o kilku najciekawszych detalach tego cuda – głównie o nowym modelu cieniowania i sprawach związanych z oświetleniem. Dziś z kolei wiemy, że pierwsza gra, korzystająca z dobrodziejstw tej maszyny, pojawi się najprawdopodobniej w 2006 roku.
Na chwilę obecną wiadomo praktycznie tylko to, że premierowa gra, powstała na technologii Unreal Engine 3, zadebiutuje w 2006 roku. Wszystko wskazuje też na to, że owy tytuł nie będzie kolejną pozycją z serii „Nierealnych” gier – mówi się jedynie, iż ten tajemniczy produkt posiadać będzie ciekawy i urozmaicony tryb singleplayer.
Warto też dodać, że jeden z pracowników Epic potwierdził jakże oczywiste przypuszczenia, jakoby w przyszłości pojawić miała się gra z cyklu „Unreal”, stworzona naturalnie na silniku Unreal 3. Zaskoczeni?...
Obok prezentujemy również kilka ciekawych, wcześniej nie publikowanych przez nas obrazków z tego nowego, potężnego silnika.
Więcej takich smakołyków znajdziecie na oficjalnej stronie Unreal Technology – życzymy obfitego ślinotoku. :)