Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 maja 2018, 13:59

autor: Adrian Werner

Phoenix Point zalicza poślizg. Gra ukaże się dopiero w 2019 roku

Studio Snapshot Games ogłosiło, że premiera turowej strategii Phoenix Point nastąpi dopiero w czerwcu przyszłego roku. Powodem opóźnienia jest zwiększenie skali produkcji w porównaniu z pierwotnymi planami.

Na grę sporo jeszcze poczekamy. - Phoenix Point zalicza poślizg. Gra ukaże się dopiero w 2019 roku - wiadomość - 2018-05-15
Na grę sporo jeszcze poczekamy.
PHOENIX POINT W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Snapshot Games
  2. Wydawca: Snapshot Games
  3. Gatunek: turowa strategia
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: czerwiec 2019 r.

Mamy złe wieści dla graczy czekających na Phoenix Point, czyli turową strategię autorstwa ojca UFO: Enemy Unknown, Juliana Gollopa. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, studiu Snapshot Games nie uda się ukończyć prac nad grą w tym roku. Dlatego podjęto decyzję o przesunięciu terminu premiery na czerwiec 2019 r.

Zainteresowanie Phoenix Point jest większe niż się spodziewano, co jednocześnie sprawiło, że urosły także oczekiwania względem projektu. Ma to również przełożenie na sytuację finansową studia, gdyż pre-ordery tego projektu przynoszą ponad 100 tysięcy dolarów miesięcznie. W rezultacie autorzy mogli zatrudnić dodatkowe osoby. Jeszcze rok temu w Snapshot Games pracowało tylko 8 osób, a obecnie zespół urósł do 35 deweloperów.

Przesunięcie premiery na przyszły rok ma umożliwić autorom wykorzystanie w pełni potencjału gry i dostarczenie tytułu, który spełni oczekiwania fanów. Twórcy zdają sobie sprawę, że nie będzie to łatwe zdanie, gdyż ich produkcja jest porównywana z XCOM 2, które dysponowało znacznie większym budżetem.

Przypomnijmy, że Phoenix Point zmierza wyłącznie na pecety. Autorzy nie wykluczają, że w przyszłości gra doczeka się wersji na inne platformy, ale na razie koncentrują się tylko na PC, gdyż tego wymagają fani. Warto na koniec wspomnieć, że twórcy chcą, aby produkcja zapoczątkowała nową markę, która będzie rozwijana w dodatkach, kolejnych grach oraz innych mediach.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej