PewDiePie's Tuber Simulator rozpoczął podbój rynku mobilnego
Doczekaliśmy się premiery PewDiePie's Tuber Simulator, czyli mobilnej produkcji, w której wcielamy się w początkującego youtubera.
Na początku miesiąca pisaliśmy o zapowiedzi PewDiePie's Tuber Simulator, czyli gry pozwalającej zakosztować życia osoby żyjącej z tworzenia filmików na YouTube'ie. Jak to w przypadku produkcji mobilnych bywa, na premierę nie musieliśmy czekać długo i projekt właśnie zadebiutował na rynku.
PewDiePie's Tuber Simulator zrealizowano w stylu typowym dla popularnych clickerów i doprawiono elementami strategii ekonomicznej. Zabawę zaczynamy od wykreowania naszego wirtualnego alter ego, a gra pozwala na dużą swobodę w konfigurowaniu jego wyglądu. Potem trafiamy do obskurnego pokoiku z komputerem i kamerą, a naszym celem jest zdetronizowanie PewDiePie i zdobycie tytułu najpopularniejszej osoby na YouTube'ie.
Podczas zabawy gracz kręci filmiki i zarabia na reklamach. Zdobyte w ten sposób pieniądze inwestuje w ulepszanie swojego pokoju i sprzętu, co pozwala mu nagrywać coraz lepsze materiały, co z kolei przynosi coraz większą widownię. Rozgrywkę urozmaicają regularnie przydzielane misje, eventy oraz różne minigierki.
PewDiePie's Tuber Simulator dostępny jest w wersjach na systemy mobilne iOS i Android. Na obu tych platformach gra korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami.
PewDiePie's Tuber Simulator w App Store
PewDiePie's Tuber Simulator w Google Play
Warto na koniec wspomnieć, że PewDiePie's Tuber Simulator to już druga, po PewDiePie: Legend of the Brofist, gra firmowana ksywką najpopularniejszego youtubera. Co ciekawe, na tym się nie skończy. Okazuje się bowiem, że ludzie z tego zespołu oraz PewDiePie postanowili połączyć siły z firmą, której założycielem jest Armin Ibrisagic, czyli główny projektant Goat Simulator. Ta współpraca ma zaowocować serią nowych gier, które ukażą się na wiele platform, nie tylko tych mobilnych.
Współpraca Ibrisagica z PewDiePie ma oczywiście sens. Filmiki tego youtubera były jednym z głównych powodów zaskakującej popularności Goat Simulator. Pierwszy z tych materiałów obejrzało ponad 13 mln osób.