Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 grudnia 2006, 12:20

Petroglyph pracuje nad pierwszą łatą do Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption

Pierwszy dodatek do gry Star Wars: Empire at War został przygotowany i wydany w ekspresowym tempie, ale nie przełożyło się to niestety na jego jakość. Co prawda brak tu poważniejszych błędów technicznych, ale fani programu zwracają uwagę na słabe zbalansowanie rozgrywki, co widoczne jest w trakcie batalii w trybie multiplayer.

Pierwszy dodatek do gry Star Wars: Empire at War został przygotowany i wydany w ekspresowym tempie, ale nie przełożyło się to niestety na jego jakość. Co prawda brak tu poważniejszych błędów technicznych, ale fani programu zwracają uwagę na słabe zbalansowanie rozgrywki, co widoczne jest w trakcie batalii w trybie multiplayer.

Petroglyph pracuje nad pierwszą łatą do Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - ilustracja #1

Producent rozszerzenia – firma Petroglyph – pracuje już nad pierwszą poprawką gry, która skoncentruje się głównie na wyrównaniu szans poszczególnych frakcji w galaktycznym konflikcie. Zmiany dotyczyć będą niemal każdego aspektu rozgrywki, m.in. szybkości produkowania wojsk i budynków, ich cen, czy też obrażeń zadawanych przez jednostki w bitwach lądowych i kosmicznych. Niezbędne poprawki zostaną też wprowadzone do zmagań dla jednego gracza. Mają one na celu poprawić zachowanie komputerowych przeciwników.

Petroglyph pracuje nad pierwszą łatą do Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - ilustracja #2

W chwili obecnej nie wiadomo, kiedy omawiania poprawka pojawi się w Internecie. Śledźcie uważnie nasz dział plików, gdyż z pewnością znajdziecie tam łatę, gdy tylko zadebiutuje ona w sieci.

Listę wszystkich przewidywanych zmian znajdziecie w tym miejscu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej