Peter Molynuex zabiera głos w sprawie tajemniczego Dimitri
Największy obecnie guru rynku elektronicznej rozrywki, Peter Molyneux, znowu przemówił. Tym razem w sprawie swojego tajemniczego dzieła, znajdującego się we wczesnej fazie produkcji od 1999 roku. Wszystko wskazuje na to, że w pracach nad Dimitri, określanym przez Petera mianem „eksperymentu, doszło do bardzo ważnego przełomu.
Największy obecnie guru rynku elektronicznej rozrywki, Peter Molyneux, znowu przemówił. Tym razem w sprawie swojego tajemniczego dzieła, znajdującego się we wczesnej fazie produkcji od 1999 roku. Wszystko wskazuje na to, że w pracach nad Dimitri, określanym przez Petera mianem „eksperymentu ”, doszło do bardzo ważnego przełomu.
Prace nad Dimitri rozpoczęły się tuż po wydaniu pierwszej odsłony cyklu Black & White. Początkowo skupiały się one na eksperymentowaniu ze Sztuczną Inteligencją. Głównie z tego powodu program powstający w biurach Lionhead Studios nigdy nie ujrzał światła dziennego. Wiele wskazuje jednak na to, że ostatni przełom może nas do tej chwili znacznie przybliżyć.
„Dimitri od samego początku traktowaliśmy w kategoriach projektu eksperymentalnego. Przed sześcioma miesiącami dokonaliśmy jednak pewnego istotnego odkrycia, które wpłynęło bardzo pozytywnie na naszą ekipę oraz dalsze prace ”, powiedział Molyneux w wywiadzie dla serwisu Gamers Global. „Ten przełom pozwolił przekuć naszą ideę w pełnowartościową grę. I, zapewniam Was, ta gra trafi na okładki magazynów Nature oraz Science ”.
Czym ma być Dimitri? Wie o tym prawdopodobnie wyłącznie najbliższa ekipa zarządzana przez Petera Molyneux. Nieco światła na tę sprawę rzucają słowa twórcy Popoulusa, wypowiedziane w 2005 roku: „Dimitri jest o Tobie. Pozwoli on każdemu na przeżycie własnego życia w grze, całego własnego, indywidualnego życia ”. Miejmy nadzieję, że już niedługo doczekamy się wyczerpującego wyjaśnienia wszystkich znaków zapytania.