Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 kwietnia 2009, 12:12

autor: Filip Grabski

Peter Molyneux o następnym Fable i swojej drugiej nowej grze

Nieśmiałe doniesienia o trzeciej części Fable pojawiają się w sieci już od pewnego czasu. Oliwy do ognia dolewa sam Peter Molyneux, rzucając tajemnicze komentarze i wypowiedzi mające zaintrygować miłośników jego twórczości.

Nieśmiałe doniesienia o trzeciej części Fable pojawiają się w sieci już od pewnego czasu. Oliwy do ognia dolewa sam Peter Molyneux, rzucając tajemnicze komentarze i wypowiedzi mające zaintrygować miłośników jego twórczości.

Ostatnio było tak przy okazji zapowiedzianego drugiego dodatku DLC do Fable II. Dzięki See the Future będziemy mieli możliwość zobaczenia tego, co czeka nas w kolejnych odsłonach sagi. Teraz zaś Peter Molyneux powiedział te słowa: „Nie myślcie o Fable II jako o RPG – myślcie o niej jako o świecie Albionu. Na rynku jest nisza dla Fable, bo znajduje się tam i humor, i brytyjskość, i raczej będziemy się tego trzymać w przyszłości. A czy to będzie gra akcji, RPG, MMO czy jakiś inny gatunek – wciąż będziemy się tego trzymać” . Podobno założeniem Lionhead jest nierobienie takich samych gier w ramach jednej marki – by nie znudzić graczy. Zatem można się spodziewać czegoś zupełnie nowego przy okazji Fable III.

Świat Albionu nie jest przy tym jedynym miejscem, w jakie zaprosi nas drużyna Molyneux: jego studio tworzy zupełnie inny tytuł i podobno, gdyby to zależało od Petera, już byśmy zobaczyli, o co chodzi. „Kiedy spojrzycie na tę grę, powiecie – wow, jakie to niesamowicie proste, dlaczego tak długo to robiliście? Ale tym, co sprawia, że jest to tak trudne, jest właśnie uczynienie gry bardzo prostą, jednocześnie mając w tle tak niewiarygodną technologię.” Zatem tradycyjnie – Microsoft nie pozwala ujawnić gry zbyt szybko, a Peter kusi tajemniczymi słowami. Trzeba czekać.

Peter Molyneux o następnym Fable i swojej drugiej nowej grze - ilustracja #1
„Mamo, nie chcę być bohaterem gry RPG, chcę się ścigać!”

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej

gry