autor: Krzysztof Bartnik
Perimeter i „złoty” status
Unikatowa strategia czasu rzeczywistego, która przenosi graczy do odległej przyszłości i porusza nurtujący wielu miłośników science-fiction problem terrareformingu nieznanych planet (w skrócie: dostosowywania tamtejszych warunków do przypominających ziemskie), pt. Perimeter, uzyskała wreszcie status „gold”. Oznacza to, iż prace nad grą dobiegły końca, zaś płyta-matka trafiła do tłoczni.
Unikatowa strategia czasu rzeczywistego, która przenosi graczy do odległej przyszłości i porusza nurtujący wielu miłośników science-fiction problem terrareformingu nieznanych planet (w skrócie: dostosowywania tamtejszych warunków do przypominających ziemskie), pt. Perimeter, uzyskała wreszcie status „gold”. Oznacza to, iż prace nad grą dobiegły końca, zaś płyta-matka trafiła do tłoczni.
Pełna wersja Perimeter zapowiada się całkiem interesująco (patrz niedawno udostępnione demo single player): rozbudowany scenariusz w połączeniu z dopracowanymi efektami audio-wizualnymi z pewnością spodobają się wielbicielom RTS-ów. Ogólnoświatowym wydawcą gry jest firma Codemasters Software, natomiast datę jej premiery wyznaczono na 21 maja bieżącego roku.
Więcej informacji o Perimeter: