Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 lutego 2010, 07:52

autor: Adrian Werner

Pecetowy Bioshock 2 - zero szans na obsługę pada oraz wadliwy patch

Kilka dni temu pisaliśmy o niedociągnięciach pecetowej wersji gry Bioshock 2, w tym zwłaszcza o braku obsługi padów. Teraz poznaliśmy wreszcie stanowisko 2K Marin odnośnie narzekań graczy komputerowych.

Kilka dni temu pisaliśmy o niedociągnięciach pecetowej wersji gry Bioshock 2, w tym zwłaszcza o braku obsługi padów. Teraz poznaliśmy wreszcie stanowisko 2K Marin odnośnie narzekań graczy komputerowych.

 

Pecetowy Bioshock 2 - zero szans na obsługę pada oraz wadliwy patch - ilustracja #1

 

Na oficjalnym forum pojawiła się wiadomość, że po konsultacjach zespołem twórców pewne jest, że obsługa padów nie zostanie dodana w przyszłych uaktualnieniach. Tłumaczone jest to tym, że 2K Marin spędził wiele czasu dopasowując interfejs do potrzeb graczy pecetowych, tak by idealnie sprawdzał się podczas zabawy myszką i klawiaturą. System ten niestety jest kompletnie niekompatybilny z padami. Brzmi to raczej jak zwykła wymówka, gdyż nie wiadomo dlaczego nie można było po prostu żywcem przenieść rozwiązania z wersji konsolowych.

Ukazał się także pierwszy patch poprawiający sporo błędów, które znalazły się w wersji wypuszczonej na rynek. Niestety, w uaktualnieniu tym nie ma obiecanego poprawnego wsparcia dla rozdzielczości szerokoekranowych. Na to jeszcze trochę poczekamy. Co gorsza patch dodał kilka własnych pluskw i obecnie w trybie multi zdarza się, że gra nie rozpoznaje kiedy gracz wciska i przytrzymuje przycisk myszki. Twórcy obiecują szybko to naprawić, ale obecna sytuacja nie przynosi 2K Marin chluby.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej