Pecetowe Assassin's Creed: Brotherhood dopiero w 2011 roku
Firma Ubisoft nieoczekiwanie poinformowała, że przygodowa gra akcji Assassin’s Creed: Brotherhood zostanie wydana w wersji na PC dopiero na początku 2011 roku. Data premiery edycji na Xboksa 360 i PlayStation 3 nie uległa zmianie, w związku z czym powinniśmy spodziewać się, że trafią one do sklepów 19 listopada bieżącego roku.
Firma Ubisoft nieoczekiwanie poinformowała, że przygodowa gra akcji Assassin’s Creed: Brotherhood zostanie wydana w wersji na PC dopiero na początku 2011 roku. Data premiery edycji na Xboksa 360 i PlayStation 3 nie uległa zmianie, w związku z czym powinniśmy spodziewać się, że trafią one do sklepów 19 listopada bieżącego roku.
Spełniły się zatem obawy graczy pecetowych. Brotherhood podzieli bowiem losy dwóch poprzednich odsłon serii, które na sklepowych półkach również lądowały z opóźnieniem względem wersji konsolowych (odpowiednio pięciomiesięcznym w przypadku przygód Altaira oraz czteromiesięcznym, gdy pod uwagę weźmiemy wcześniejszą historię Ezio Auditore de Firenze). Ubisoft nie podał niestety powodów takiego stanu rzeczy. Jednakże sięgając pamięcią wstecz możemy przeczytać, że w przypadku „dwójki” przyczyną opóźnienia była chęć dopracowania produkcji. Być może tutaj jest podobnie.
Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że beta testy sieciowego trybu rozgrywki w Assassin’s Creed: Brotherhood, które są dedykowane wyłącznie posiadaczom konsoli PlayStation 3, wystartują 4 października. Przystąpią do nich wszyscy nabywcy pełnej wersji gry w edycjach standardowej lub kolekcjonerskiej (Codex Edition), którzy zdecydowali się skorzystać z tzw. przedsprzedaży. Dostęp do bety otwierać im będzie specjalny kod, który otrzymali wraz z finalizacją transakcji (choć można go było również wygrać w konkursach organizowanych przez serwisy internetowe).
W becie Assassin’s Creed: Brotherhood gracze otrzymają możliwość przejęcia kontroli nad jedną z czterech dostępnych postaci (doktorem, księdzem, katem oraz kurtyzaną) i wzięcia udziału w zmaganiach toczonych w ramach dwóch trybów rozgrywki wieloosobowej. W Poszukiwanym wyzwanie polegać będzie na zdobyciu jak najlepszego wyniku poprzez eliminowanie wyznaczonych celów i sprytne unikanie łowców. Z kolei w Przymierzu gracze będą musieli ze sobą współpracować parami, aby wypełniać zadania i zaskakiwać wrogów. W starciach, toczonych na dwóch zróżnicowanych mapach (Rzym i Castel Gandolfo), weźmie udział do ośmiu osób jednocześnie.
Multiplayer będzie świeżym dodatkiem do trybu dla pojedynczego gracza, w którym gracze ponownie wcielą się w postać Ezio Auditore de Firenze. Według ostatnich wieści, ukończenie głównego wątku zajmie nam około 15 godzin.