Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 lutego 2006, 07:31

PeCetowa edycja Tony Hawk's American Wasteland zadebiutowała na rynku

Niewiele ponad trzy miesiące minęły od premiery gry Tony Hawk’s American Wasteland na amerykańskim rynku. Do tej pory mogli się nią cieszyć tylko i wyłącznie posiadacze konsol obecnej generacji. Od dziś program jest dostępny również dla użytkowników PeCetów.

Niewiele ponad trzy miesiące minęły od premiery gry Tony Hawk’s American Wasteland na amerykańskim rynku. Do tej pory mogli się nią cieszyć tylko i wyłącznie posiadacze konsol obecnej generacji. Od dziś program jest dostępny również dla użytkowników PeCetów.

PeCetowa edycja Tony Hawk's American Wasteland zadebiutowała na rynku - ilustracja #1

Za konwersję gry odpowiedzialny jest producent oryginalnej edycji z października ubiegłego roku – studio Neversoft Entertainment. Wydania programu podjęła się natomiast firma Aspyr Media. Popularny, amerykański dystrybutor nie ograniczył się tym razem tylko i wyłącznie do Stanów Zjednoczonych (jak to ma zwykle w zwyczaju). Za jego pośrednictwem gra trafi również na Stary Kontynent, a ma to się stać już niedługo, bo 10 lutego bieżącego roku. O polskiej premierze nic nam nie wiadomo.

PeCetowa edycja Tony Hawk's American Wasteland zadebiutowała na rynku - ilustracja #2

Tony Hawk’s American Wasteland jest kolejną odsłoną serii gier, którą swoim nazwiskiem firmuje znany sportowiec. Tym razem autorzy postawili na swobodę poruszania się po wielkim mieście (konkretnie Los Angeles) i pozwolili graczowi na wybór misji, których nie musimy zaliczać w ustalonej z góry kolejności. Oprócz szalonej w różnych częściach aglomeracji, nasz bohater będzie mógł również kupować nowe ciuchy, chodzić do fryzjera, a nawet malować graffiti na dowolnie wybranej ścianie. Podstawą są jednak wyścigi oraz inne zadania, które pozwolą nam wspinać się w rankingu najlepszych zawodników.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat Tony Hawk’s American Wasteland, przestudiuj zgromadzone na łamach naszego serwisu materiały:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej