autor: Michał Zegar
Patch wprowadza nowe słowa runiczne do Diablo 2 Resurrected
Patch 2.4 wprowadzi niebawem nowe słowa runiczne do Diablo II: Resurrected. W sieci już pojawiły się pierwsze opisy niektórych z nich.
Nadchodzący patch 2.4 do Diablo II: Resurrected wciąż nie jest dostępny na serwerach testowych. Jednak nie przeszkodziło to wybranym twórcom treści w promowaniu nowości, jakie ze sobą przyniesie. Mowa o słowach runicznych, które zawitają zarówno do gry rankingowej, jak i solowej. Użytkownik Reddita o pseudonimie Thunderclaww zestawił wszystkie ujawnione na ten moment słowa runiczne, mające zawitać do gry w nadchodzącej aktualizacji.
Nieugięta wola: Kolosalne ostrze. ‘Falioitheldelhel’. Jednoręczne obrażenia: od 107 do 288. Dwuręczne obrażenia: od 249 do 503. Wytrzymałość: 50 z 50. Wymagana zręczność: 88. Wymagana siła: 152. Wymagany poziom: 63. Klasa mieczy – bardzo wysoka prędkość ataku. Ujawnione przez twórcę treści o pseudonimie Dbrunski (link).
Cechy:
- 18% szans na rzucenie Drwiny 18 poziomu po uderzeniu
- +3% do zdolności bojowych (wyłącznie Barbarzyńca)
- +20 do szybkości ataku
- +330% zwiększonych obrażeń
- +9 do maksymalnych obrażeń
- +50 do skuteczności ataku
- +75% obrażeń zadawanych nieumarłym
- +50 do skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
- kradzież 8% życia po uderzeniu
- zapobiega leczeniu się potworów
- +10 do siły
- +10 do witalności
- obrażenia zredukowane o 8
- +1 do promienia światła
- wymagania do noszenia przedmiotów zmniejszone o 20%
- miejsce na klejnot (4)
Mądrość: Diadem. ‘Pulitheld’. Obrona: 75. Wytrzymałość: 20 z 20. Wymagany poziom: 64. Ujawnione tutaj.
Cechy:
- +33% do ataku przeszywającego
- 20% bonusu do skuteczności ataku
- kradzież 5% many po uderzeniu
- o 30% zwiększona obrona
- +10 do energii
- o 15% wolniejsze wyczerpywanie się staminy
- zapobieganie zamrożeniu
- +5 do many po każdym zabójstwie
- +15% otrzymanych obrażeń idzie w manę
- miejsce na klejnot (3)
Mgła: Łuk Hydry. ‘Chamshaelgulthulith’. Dwuręczne obrażenia: 42 do 299. Wymagana zręczność: 167. Wymagana siła: 134. Wymagany poziom: 67. Klasa łuków – bardzo wysoka prędkość ataku. Ujawnione przez twórcę treści o pseudonimie Rhykker (link).
Cechy:
- poziom 9 Aury koncentracji, gdy wyposażony
- +3 do wszystkich umiejętności
- prędkość ataku zwiększona o 20%
- +100% do ataku przeszywającego
- +327% zwiększenia obrażeń
- +9 do maksymalnych obrażeń
- 20% bonusu do skuteczności ataku
- zadaje 3-14 obrażeń od zimna
- +3 do zamrożenia celu
- +40 do wszystkich odporności
- miejsce na klejnot (5)
Wzorzec: Nożycowe szpony. ‘Talortthul’. Jednoręczne obrażenia: 10 do 28. Wytrzymałość 68 z 68. Tylko dla zabójczyni. Wymagana zręczność: 55. Wymagana siła: 55. Wymagany poziom: 23. Klasa szponów – bardzo niska prędkość ataku. Ujawnione przez twórcę treści o pseudonimie MacroBioBoi (link).
Cechy:
- o 30% szybszy blok
- +68% do zwiększonych obrażeń
- 10% bonusu do skuteczności ataku
- zadaje 12-32 obrażeń od ognia
- zadaje 1-50 obrażeń od błyskawicy
- zadaje 3-14 obrażeń od zimna
- +75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
- +6 do siły
- +6 do zwinności
- +15 do wszystkich odporności
- miejsce na klejnot (3)
Gasnący płomień: Diadem. ‘Nefpulvex’. Obrona 67. Wytrzymałość 20 z 20. Wymagany poziom 64. Ujawnione tutaj (uwaga: w tłumaczeniu mogą znajdować się drobne błędy).
Cechy:
- ochrona przed ogniem poziomu 8, gdy wyposażone
- +3 do ogniowych umiejętności
- -13 do odporności wrogów na ogień
- o 30% zwiększona obrona
- +30 do obrony przed pociskami
- +88 many
- +5 do maksymalnej odporności na ogień
- czas zamarzania zmniejszony o połowę
- czas zatrucia zmniejszony o połowę
- miejsce na klejnot (3)
Plaga: Długi miecz. ‘Chamshaelum’. Jednoręczne obrażenia: 12 do 78. Wytrzymałość 44 z 44. Wymagana zręczność 39. Wymagana siła: 55. Wymagany poziom: 67. Klasa mieczy – bardzo wysoka prędkość ataku. Ujawnione przez twórczynię treści Trixmegistus (link).
Cechy:
- 20% szans na rzucenie 12-poziomowego obniżenia odporności po uderzeniu
- 25% szans na rzucenie 12-poziomowej Trującej novy po uderzeniu
- 14-poziomowa Aura oczyszczenia, gry wyposażone
- +1 do wszystkich umiejętności
- +20% do szybkości ataku
- +311% zwiększenia obrażeń
- -23% do odporności na trucizny wroga
- +37% do Zabójczego uderzenia (w oparciu o poziom postaci)
- +25% szans na otwarcie rany
- +3 do zamrożenia celu
- miejsce na klejnot (3)
Może Cię zainteresować:
- 6 rzeczy, których Diablo 4 musi nauczyć się od Diablo 2
- Sorry, ale Diablo 3 jest lepszą grą od Diablo 2
- Diablo 2 okiem hardkorowego gracza - porady i ciekawostki
Thunderclaww zapowiedział, że będzie uaktualniał swój post o kolejne ujawnione słowa runiczne, które mają zawitać w nadchodzącym patchu. Poza nimi twórcy zadbają także m.in. o zmiany w balansie postaci.
Tym samym będzie to pierwsza taka modyfikacja w Diablo II od niemal dekady, a konkretnie wydania łatki 1.13c w 2010 roku. Więcej o aktualizacji 2.4 dowiecie się tutaj.
- Recenzja Diablo 2 Resurrected - jest miło, ale chciałbym więcej zmian
- Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry
- Diablo 2 Resurrected – strona oficjalna