autor: Krzysztof Rudek
Patch 1.1.0 – nowe zmiany (18/1/2012)
W ostatnich dniach znacznie zwiększono ilość zmian, jakie przyniesie patch Rise of the Rakghouls. W tym artykule znajdziecie je zebrane i opisane.
Rozszerzono listę zmian, jakie wprowadzi nowy patch. Poza rzeczami, które opisaliśmy poprzednio, deweloperzy postanowili wprowadzić jeszcze kilkadziesiąt nowych zmian, zarówno poprawiających błędy, jak i balansujących grę. Na uwagę zasługują zwłaszcza zmiany, które planowane są dla Umiejętności Załogi.
Dokonano sporych zmian w Biochem i Cybertech mających spowodować, by nie były już jedynym rozsądnym wyborem dla graczy chcących poważnie zajmować się Operacjami i PvP.
Klasy i walka
Ogólne
- Znacznik cooldownu nie powoduje już wyszarzenia ikony (tak, że wygląda jak nieużywana).
- Używanie klawiszy obracania się nie wyrzuca już z ukrycia.
Klasy
Jedi Guardian
- Endure: Cooldown zmniejszony do 1,5 minuty.
- Force Push: Kończy teraz cooldown na Force Leap.
- Force Stasis: Umiejętność przy posiadanym Stasis Mastery i 2 częściach zestawu PvP staje się poprawnie umiejętnością typu instant.
- Plasma Brand: Tooltip tej umiejętności wyświetla teraz prawidłowo obrażenia przez nią zadawane.
Sith Juggernaut
- Endure Pain: Cooldown zmniejszony do 1,5 minuty.
- Force Push: Kończy teraz cooldown na Force Charge.
- Force Choke: Umiejętność przy posiadanym Stasis Mastery i 2 częściach zestawu PvP staje się poprawnie umiejętnością typu instant.
Smuggler
- Flash Grenade: Ma 60 sekund cooldownu.
Scoundrel
Drzewo Sawbones
- Accomplished Sawbones: Tooltip pokazuje teraz właściwe bonusy do leczenia, czyli 10/20/30%.
Drzewo Scrapper
- Underdog: Tooltip tej umiejętności został poprawiony, żeby bardziej przejrzyście tłumaczyć jej działanie.
Drzewo Dirty Fighting
- Rough and Tumble: Umiejętność poprawnie redukuje teraz cooldown na Wounding Shots.
Towarszysze
Ashara Zavros
- Zwiększono obrażenia umiejętności Force Blast.
- Poprawiono animację walki, gdy używa dwóch mieczy.
Jaesa Willsaam
- Naprawiono błąd uniemożliwiający małżeństwo z nią.
Błędy ogólne
- Wyłączona umiejętność Towarzysza nie włącza się już po ponownym jego wezwaniu.
- Naprawiono błąd z wyświetlaniem się znacznika, tego że Towarzysz chce z nami rozmawiać, w niewłaściwych sytuacjach.
- Nie trzeba już przyzywać ponownie Towarzysza po tym, jak wysłaliśmy go, by sprzedał śmieci, a sami wsiedliśmy do pojazdu.
- Podróżowanie pomiędzy Contested Area a Contested Region powoduje teraz poprawne odesłanie Towarzysza.
Umiejętności załogi (Crafting)
Artifice
- Wszystkie modyfikacje typu mod usunięto od trenera. Ich obecność była błędem i nie można będzie ich wykorzystywać, nawet jeżeli już się je kupiło.
Biochem
- Wszystkie ładunki adrenaliny i stimy typu Energized, Exotech i Rakata wymagają teraz 400 Biochem do użycia.
- Exotech Medpac nazywać się teraz będą Exotech Med Unit. Zmniejszono też całkowite leczenie osiągane dzięki temu medpakowi i ilość punktów życia dodawanych użytkownikowi. Wymaga też teraz 400 Biochem.
- Zmniejszono ilość punktów życia leczonych przez Rakata Medpac. Przedmiot ten zwiększa też dodatkowo maksymalny poziom życia użytkownika. Wymaga 400 Biochem.
Cybertech
- Granaty Wynz-tek wymagają teraz 400 Cybertech.
- Zmniejszono obrażenia zadawane przez granaty Wynz-Tek, tak by można je było porównać z innymi granatami podobnego poziomu.
- Zmniejszono obrażenia zadawane przez granaty Wynz-Tek Firestorm, tak by można je było porównać z innymi granatami podobnego poziomu. Zadają teraz obrażenia co 3 sekundy przez 12 sekund.
Flashpointy i Operacje
Flashpointy
Maelstrom Prison
- Nie można już uniknąć złapania przez chwytak X-37 Oppressor Droid. Dzięki temu mechanika walki staje się taka, jak zaprojektowali ją twórcy.
Colicoid War Game
- Misja poprawnie kieruje teraz graczy do Flashpointa.
The Red Reaper
- Misja Red Reaper poprawnie odświeża się, gdy cała grupa pobierze misję w Imperialnej lub Republikańskiej Flocie.
Directive 7
- Bulwark zadaje teraz mniej obrażeń w trybie Normal.
- Poprawiono błąd powodujący, że Interrogator przyzywa więcej robotów niż zamierzono.
- Poprawiono błąd powodujący, że Repicator był podatny na umiejętności typu Crowd Control w trybie Hard.
The False Emperor
- Tregg nie uderza od razu atakiem obrotowym zaraz po skoku. Gracze mają teraz czas na reakcję i unik.
- Jindo Krey nie będzie już strzelał w losowy cel, tylko skupiał się na głównym celu.
- Gracze mogą teraz kupić Pulse Granade przed wejściem do sali tronowej Darth Malgusa. Pomogą one pokonać go grupom nie posiadającym umiejętności odrzucania.
Operacje
Eternity Vault
- The Ancient Pylons resetują się teraz poprawnie.
- Zredukowano liczbę punktów życia Mind Trap Soa.
- Czas trwania Penalty of Destiny podczas starcia z Infernal Council zwiększono do 1 minuty. Gracze nie mogą pomagać innym graczom w trakcie jego trwania.
Karagga’s Palace
- Zredukowano obrażenia umiejętności Overhead Smash i odległość, na jaką odrzucani są gracze umiejętnością Backhand Bonetrashera w trybie Hard. Gracze mają teraz więcej miejsca, żeby nie być wyrzuconymi do dziury.
- Bonetrasher nie atakuje już od razu po tym, jak postacie wracają do jego jamy po przegranej, by przegrupować się i znów zaatakować.
Przedmioty
Ogólne
- Poprawiono statystki niektórych tankerskich reliktów.
PvP
- Przedmiot PvP Heal Consumable nazywa się teraz Warzone Medpac. Zredukowano jego cooldown do 3 minut i jest on teraz wspólny z innymi Medpakami.
- Przemiot PvP Overcharge Consumable nazywa się teraz Warzone Expertise Adrenal. Zredukowano jego cooldown do 3 minut i jest on teraz wspólny z innymi wzmacniaczami adrenaliny. Dodatkowo nie sumuje się już z PvP Power-Up, po to żeby Expertise nie przekraczało zamierzonych przez twórców poziomów.
- Warzone Medpac i Warzone Expertise Adrenal nie mają już wspólnego cooldownu.
- Dodano grupę nowych, highendowych reliktów PvP do list sprzedawców PvP.
Błędy ogólne
- Modyfikacje wyjęte z jednego przedmiotu i wsadzone do drugiego nie znikają już przy przekraczaniu granic stref.
- Battlemaster Bag zawiera teraz poprawnie Battlemaster Commendation.
Misje i NPC-e
Misje
Imperium
- A Dangerous Auction: Krok Travel to Hutta aktualizuje się, gdy gracz leci przez Flotę Imperialną.
- Death Marks: Misja aktualizuje się w Star Cluster Casino niezależnie od decyzji dotyczących Yjala na Balmorrze.
- Enclave Raid: Misja nie blokuje się, gdy ukończymy Defeat Tarisian Enclave Masters przed Recover Tarisian Artifacts.
- Hutt Hospitality: Rozmowa z Ambassador Rove bierze teraz pod uwagę decyzje dotyczące Gruba.
- The Mandalorian Killer: Kellian Jarro i Thendys Noori poprawnie pojawiają się podczas misji.
- The Sacred Flame: Nie pojawia się już pusta opcja dialogowa.
Republika
- Back Alley: Gracze mogą już ukończyć tę misję.
- Lab Work: Wybranie Ciemnej Strony nie powoduje już zatrzymania postępu misji.
- Prison Breaking: Rist Slayers, Stalkers, Torturers i Prison Guards respawnują się teraz poprawnie.
- Rescue Operation: Naprawiono błąd zatrzymujący postęp misji, jeżeli zginiemy, nim użyjemy Use Your Personal Holocom w trakcie ucieczki.
- Scorched Earth: Cel misji nie pojawia się już jako nieatakowalny.
- Shattering: Postęp misji nie blokuje się już, jeżeli postać wróci do Medcenter po śmierci.
- The Shadow Fist: Postęp misji nie blokuje się już, gdy gracz zamknie okno z przedmiotami w trakcie fazy Recover the Stealth Field Generator.
- Thwarting House Thul: Thul Mercenaries, Thul Sharpshooters i Thul Colonels respawnują się teraz poprawnie.
NPC
Błędy ogólne
- Naprawiono błąd powodujący, że niektórzy NPC pokazywali się jako miniaturki w trakcie konwersacji.
- Gracze korzystający z niemieckiego lub francuskiego klienta mogą teraz brać codzienne misje PvE.
PvP
Ilum
- Dodano automatyczne wieżyczki przy republikańskich i imperialnych taksówkach.
- Particle Cannons wokół baz Republiki i Imperium aktywują się teraz bardziej niezawodnie.
Błędy ogólne
- Gracz, który pierwszy wejdzie w interakcję ze skrzynią, otrzymuje teraz poprawną nagrodę.
- Pokonanie innego gracza powoduje poprawny przyrost celu misji i dodaje poprawną liczbę Punktów Chwaly (Valor).
The Outlaws’ Den (Tatooine)
- Skrzynie zawierające Mercenary Commendations są znów dostępne w Outlaw’s Den.
Walka kosmiczna
Błędy ogólne
- Armor Upgrade 2 dodaje teraz poprawną wartość pancerza.
UI
Ogólne
- Gracze otrzymają teraz poprawny komunikat, jeżeli nie mogą wejść do lokacji, ponieważ są w grupie operacyjnej.
Błędy ogólne
- Po otwarciu Inwentarza przy pomocy guzika z Menu poprawnie pojawia się teraz przycisk Reverse Engineering.
- Przyjęcie nowego gracza do gildii nie powoduje już błędów z wyświetlaniem listy członków.
Błędy ogólne
- Starsze karty ATI nie będą już renderować gry jako czarnego ekranu.
- Upadek we Flotach poprawnie może doprowadzić do śmierci. Po śmierci gracze respawnują się w odpowiednich centrach medycznych.
- Poprawiono błąd powodujący wyrzucanie z gry podczas zmiany stref.
- Poprawiono błąd, który powodował spadanie przez tekstury zaraz po filmiku.