Gracze Outriders w końcu odzyskują utracony ekwipunek
Studio People Can Fly rozpoczęło przywracanie ekwipunku graczom Outriders. Na razie twórcy skupiają się na postaciach, które przez błąd były praktycznie niedostępne.
Problemy wieku dziecięcego to odwieczna bolączka gier wideo (i nie tylko) i zdążyliśmy przywyknąć do różnych błędów w premierowych wydaniach. Jednakże zabawne i w gruncie rzeczy nieszkodliwe glicze to jedno, a znikający ekwipunek, jak w Outriders, to drugie. Dziś studio People Can Fly rozpoczęło przyznawanie poszkodowanym graczom obiecanej rekompensaty.
W komunikacie zamieszczonym w serwisie Reddit poinformowano, że na pierwszy ogień idą postacie, które zostały całkowicie „wyczyszczone” i nie można się nimi zalogować do gry (tzw. grupa A). Są one przywracane wraz z całym wyposażeniem legendarnym oraz tym, które było używane przez bohatera w momencie wystąpienia błędu (plus pierwsze dwadzieścia posiadanych, lecz niewykorzystywanych nielegendarnych egzemplarzy pod względem rzadkości oraz daty zdobycia). Jeśli ekwipunek postaci jest pełny, zwrócone przedmioty będą przechowywane przez serwer dopóki nie znajdzie się dla nich miejsce po ponownym zalogowaniu do Outriders. Ponadto postacie z grupy A otrzymują maksymalnie 20 legendarnych elementów wyposażenia sprzedanych (nieprzerobionych na złom) przez nie wcześniej, przy czym będą one albo takie same, albo lepsze niż stracone odpowiedniki.
Jeśli wierzyć komentarzom pod ogłoszeniem, wielu graczy rzeczywiście odzyskało swoje postacie wraz z ekwipunkiem (choć nie całym). Następni w kolejce są nabywcy Outriders z grupy B, którzy mogli zalogować się swoimi postaciami, ale stracili na nich jakieś przedmioty. Zespół People Can Fly monitoruje też grupę C, czyli osoby nieposzkodowane przez ten (już usunięty) błąd. Studio chce być bowiem pewne, że przywracanie ekwipunku odbędzie się bez szkody dla pozostałych graczy.
- Oficjalna strona gry Outriders
- Recenzja gry Outriders - gdyby Diablo miało spluwy i słabe dialogi
- Outriders – poradnik do gry
- Słabe premiery dobrych gier - 11 debiutów, które poszły źle