Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 maja 2021, 09:48

Gracze Outriders w końcu odzyskują utracony ekwipunek

Studio People Can Fly rozpoczęło przywracanie ekwipunku graczom Outriders. Na razie twórcy skupiają się na postaciach, które przez błąd były praktycznie niedostępne.

Problemy wieku dziecięcego to odwieczna bolączka gier wideo (i nie tylko) i zdążyliśmy przywyknąć do różnych błędów w premierowych wydaniach. Jednakże zabawne i w gruncie rzeczy nieszkodliwe glicze to jedno, a znikający ekwipunek, jak w Outriders, to drugie. Dziś studio People Can Fly rozpoczęło przyznawanie poszkodowanym graczom obiecanej rekompensaty.

W komunikacie zamieszczonym w serwisie Reddit poinformowano, że na pierwszy ogień idą postacie, które zostały całkowicie „wyczyszczone” i nie można się nimi zalogować do gry (tzw. grupa A). Są one przywracane wraz z całym wyposażeniem legendarnym oraz tym, które było używane przez bohatera w momencie wystąpienia błędu (plus pierwsze dwadzieścia posiadanych, lecz niewykorzystywanych nielegendarnych egzemplarzy pod względem rzadkości oraz daty zdobycia). Jeśli ekwipunek postaci jest pełny, zwrócone przedmioty będą przechowywane przez serwer dopóki nie znajdzie się dla nich miejsce po ponownym zalogowaniu do Outriders. Ponadto postacie z grupy A otrzymują maksymalnie 20 legendarnych elementów wyposażenia sprzedanych (nieprzerobionych na złom) przez nie wcześniej, przy czym będą one albo takie same, albo lepsze niż stracone odpowiedniki.

Jeśli wierzyć komentarzom pod ogłoszeniem, wielu graczy rzeczywiście odzyskało swoje postacie wraz z ekwipunkiem (choć nie całym). Następni w kolejce są nabywcy Outriders z grupy B, którzy mogli zalogować się swoimi postaciami, ale stracili na nich jakieś przedmioty. Zespół People Can Fly monitoruje też grupę C, czyli osoby nieposzkodowane przez ten (już usunięty) błąd. Studio chce być bowiem pewne, że przywracanie ekwipunku odbędzie się bez szkody dla pozostałych graczy.

  1. Oficjalna strona gry Outriders
  2. Recenzja gry Outriders - gdyby Diablo miało spluwy i słabe dialogi
  3. Outriders – poradnik do gry
  4. Słabe premiery dobrych gier - 11 debiutów, które poszły źle

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej