Outriders – długi gameplay i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
W sieci pojawił się pierwszy materiał wideo z cyklu Outriders Broadcast, w którym polskie studio People Can Fly prezentuje najważniejsze aspekty gry Outriders. Gracze mogą nie tylko obejrzeć długi gameplay, lecz także poznać stanowisko twórców nt. mikrotransakcji czy zabezpieczeń Denuvo.

- pierwszy materiał wideo z cyklu Outriders Broadcast pozwala spojrzeć z bliska na klasę manipulanta i dowiedzieć się więcej o jego umiejętnościach bojowych;
- poza tym autorzy kategorycznie zaprzeczają, jakoby ich dzieło było grą usługą;
- Outriders nie otrzyma też mikrotransakcji ani zabezpieczeń Denuvo.
Polskie studio People Can Fly udostępniło pierwszy materiał wideo z cyklu Outriders Broadcast. Jak sugeruje tytuł, serię poświęcono najnowszej grze tego zespołu, czyli Outriders; mowa o strzelance science fiction z elementami RPG, która pod koniec 2020 roku trafi na komputery osobiste oraz konsole obecnej i nowej generacji. Pierwszy film nosi miano Od graczy dla graczy, a za jego sprawą gracze mogą rzucić okiem na nieprezentowane dotąd lokacje, zobaczyć w akcji klasę manipulanta, a także dowiedzieć się więcej między innymi o poziomach trudności i możliwościach personalizacji interfejsu.
Przeciwnicy, poziomy trudności i interfejs
Zaprezentowany gameplay rozpoczyna się w Pierwszym mieście, czyli metropolii założonej przez kolonistów po wylądowaniu na planecie Enoch. Owa lokacja swoje najlepsze czasy ma już za sobą, a obecnie pomiędzy jej zdewastowaną zabudową przechadzają się potwory zwane perforo. Najmniejsze z nich w pojedynkę nie stanowią dla nas zbyt dużego zagrożenia, toteż ich siłą jest liczebność. Większe osobniki potrafią natomiast napsuć sporo krwi nawet doświadczonemu żołnierzowi.
Skoro o psuciu krwi mowa, przyjrzymy się z bliska poziomom trudności, które noszą tutaj miano poziomów świata. Te odblokowujemy w miarę postępów, zdobywając specjalne punkty, a podczas zabawy możemy je swobodnie zmieniać. Zasada jest prosta – im wyższy jest poziom naszego świata, tym lepsze nagrody otrzymujemy. Do własnych preferencji można też dostosować interfejs, czyniąc go absolutnie minimalistycznym bądź wręcz przeciwnie – sprawić, by zapewniał nam pełne spektrum informacji.

Dalej twórcy postanowili „prześwietlić” klasę manipulanta, który potrafi... cóż, manipulować czasoprzestrzenią. Co ciekawe, choć jest on opisywany jako skrytobójca, nic nie stoi na przeszkodzie, by dzięki rozbudowanemu drzewu umiejętności uczynić z niego prawdziwego „tanka”.
Denuvo, mikrotransakcje i gry-usługi
Materiał wideo wieńczy krótka sesja pytań i odpowiedzi, z których wynika, że Outriders nie będzie grą usługą i nie znajdziemy w niej żadnych mikrotransakcji. Ponadto produkcja nie będzie wyposażona w zabezpieczenie antypirackie Denuvo. Jako ciekawostkę należy dodać, że jak dotąd autorzy zaprezentowali nam fragmenty z pierwszych godzin kampanii; poza tym obecnie studio robi wszystko, by „poprawić, dopieścić i zbalansować” swoje dzieło.
Na deser mamy dla Was materiał wideo od redakcji tvgry.pl, z którego dowiecie się, jak wszystko, co o Outriders opowiadają nam autorzy, sprawdza się „w praniu”.
- Oficjalna strona internetowa gry Outriders
- Grałem w Outriders – im było trudniej, tym lepiej się bawiłem