Otwarte beta testy gry Dungeons & Dragons Online: Stormreach
Wczoraj, dość niespodziewanie, firma Turbine Entertainment powiadomiła graczy oczekujących wydania gry Dungeons & Dragons Online: Stormreach, iż publiczne beta testy tego tytułu stały się faktem. Wszyscy chętni mogą zgłaszać swoją kandydaturę na serwisie FilePlanet, będącym częścią grupy IGN, która zajmuje się medialną promocją bety D&D Online.
Wczoraj, dość niespodziewanie, firma Turbine Entertainment powiadomiła graczy oczekujących wydania gry Dungeons & Dragons Online: Stormreach, iż publiczne beta testy tego tytułu stały się faktem. Wszyscy chętni mogą zgłaszać swoją kandydaturę na serwisie FilePlanet, będącym częścią grupy IGN, która zajmuje się medialną promocją bety D&D Online.
Już na wstępie trzeba zaznaczyć, że pomimo tego że każdy może wypełnić formularz zgłoszeniowy i de facto zostanie on wzięty pod uwagę przy wyborze testerów, to subskrybenci FilePlanetu mają pierwszeństwo. Z kolei 150 tysięcy osób, które wcześniej starały się o dostęp do fazy Alfa gry, automatycznie zostanie zgłoszonych do Bety. Autorzy powiadomią graczy o swoim wyborze drogą emailową. Niestety nie ujawniono, ile osób zostanie dopuszczonych do testów.
Premiera gry, według nieoficjalnych jeszcze doniesień, ma nastąpić w lutym 2006 roku.
Dungeons & Dragons Online: Stormreach to pierwszy poważny MMORPG bazujący na słynnym module Dungeons And Dragons. Warto zaznaczyć, iż producenci gry mają już spore doświadczenie w tworzeniu gier tego typu. Są oni bowiem odpowiedzialni za stworzenie obu części Asheron's Call, a także Middle-Earth Online.
Gra opiera się na trzech głównych założeniach, które przez twórców są traktowane priorytetowo: combat (rozbudowany moduł walki), content (bogata i ciekawa zarazem zawartość) oraz community (liczna wspólnota graczy). Dungeons&Dragons Online bazuje na najnowszej wersji modułu oznaczonej numerem 3.5. Cechą wyróżniającą grę jest odejście od wielkich światów, z których słyną inne gry RPG. W zamian za to są znacznie mniejsze kontynenty, które mieszczą co najwyżej kilkuset graczy. System walki przede wszystkim opiera się na współpracy pomiędzy grającymi i możliwościach wykreowanych przez nich postaci.