Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 maja 2006, 15:09

Oficjalny soundtrack z Prey już dostępny

Co prawda do oficjalnej premiery (10 lipca 2006 roku) strzelaniny o nazwie Prey pozostało sporo czasu, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby już teraz zapoznać się ze ścieżką dźwiękową, która będzie towarzyszyć eksterminacji obcych podczas rozgrywki.

Co prawda do oficjalnej premiery (10 lipca 2006 roku) strzelaniny o nazwie Prey pozostało sporo czasu, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby już teraz zapoznać się ze ścieżką dźwiękową, która będzie towarzyszyć eksterminacji obcych podczas rozgrywki.

Oficjalny soundtrack z Prey już dostępny - ilustracja #1

Muzykę można pobrać odpłatnie za pośrednictwem serwisu DirectSong, na którego łamach znajdują się również utwory z gier The Elder Scrolls III: Morrowind, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Dungeon Siege II, Guild Wars i Guild Wars: Factions. Soundtrack do Prey został podzielony na dwa odrębne albumy. Pierwszy z nich zawiera 18 kawałków, drugi natomiast 12. W sumie daje to około dwóch godzin muzyki.

Oficjalny soundtrack z Prey już dostępny - ilustracja #2

Autorem muzyki do Prey jest Jeremy Soule, uznany w branży elektronicznej rozrywki kompozytor. Współpracował przy produkcji wielu gier, m.in. Total Annihilation, Icewind Dale, Baldur’s Gate: Dark Alliance, Neverwinter Nights, czy Warhammer 40.000: Dawn of War. Artysta regularnie nominowany jest do wielu nagród branżowych. Za ścieżkę dźwiękową do Harry’ego Pottera i Komnaty Tajemnic otrzymał prestiżowe wyróżnienie organizacji BAFTA (British Academy of Film & Television Arts) w kategorii „Najlepsza muzyka”.

Dowiedz się więcej na temat Prey:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej