autor: Konrad Serafiński
Oficjalne wymagania sprzętowe Borderlands 3
W sieci pojawiły się oficjalne wymagania sprzętowe gry Borderlands 3. Studio Gearbox Software podzieliło się również dostępnymi na PC ustawieniami graficznymi. Wszystko po to, by gracze mogli z wyprzedzeniem zaplanować odpowiednią konfigurację.
Na oficjalnej stronie internetowej gry Borderlands 3 pojawiły się wymagania sprzętowe produkcji. Twórcy zarzekają się, że niezależnie od posiadanej platformy, wydarzenia na ekranie będą wyglądać fantastycznie. Cóż, wierzymy na słowo. Naturalnie użytkownicy komputerów osobistych dostaną zdecydowanie większe możliwości dostosowania ustawień, tak aby były adekwatne do sprzętu. Poniżej możecie zapoznać się z minimalnymi i zalecanymi wymaganiami.
Minimalne wymagania sprzętowe (1080p):
- System operacyjny: Windows 7/8/10 (najnowszy service pack)
- Procesor: AMD FX-8350 / Intel Core i5-3570
- Pamięć RAM: 6 GB
- Karta graficzna: AMD Radeon HD 7970 / Nvidia GeForce GTX 680 2GB
- Miejsce na dysku: 75 GB wolnej przestrzeni
Zalecane wymagania sprzętowe (1440p):
- System operacyjny: Windows 7/8/10 (najnowszy service pack)
- Procesor: AMD 5 2600 / Intel Core i7-4770
- Pamięć RAM: 16 GB
- Karta graficzna: AMD Radeon RX 590 / Nvidia GeForce GTX 1060 6GB
- Miejsce na dysku: 75 GB wolnej przestrzeni
Co ciekawe, studio Gearbox idzie nieco dalej i poza wymaganiami sprzętowymi dzieli się również listą ustawień, które będą dostępne w wersji PC. Według twórców, takie podejście umożliwia zaplanowanie odpowiedniej konfiguracji z wyprzedzeniem. Wśród opcji znalazły się: synchronizacja pionowa, limit FPS, jasność oraz HDR, zasięg pola widzenia czy podstawy, takie jak jakość grafiki lub antyaliasing. Pełną listę dostępnych ustawień znajdziecie pod tym adresem.
Do premiery Borderlands 3 pozostało niewiele ponad dwa tygodnie. Tytuł trafi na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4 już 13 września. Twórcy chwalą się, że trzecia część cyklu będzie prawdziwą perełką. Obiecują ponad miliard broni, 60 klatek na sekundę na PS4 Pro oraz wsparcie dla rozgrywki międzyplatformowej (chociaż nie w dniu premiery).