Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 września 2002, 11:50

Oficjalne demo Unreal Tournament 2003!!!

Nareszcie!!! Demo, na które czekamy już od kilku miesięcy w końcu zostało wypuszczone. Rzecz jasna chodzi tu o demo Unreal Tournament 2003, najnowszego arcydzieła z gatunku gier akcji/FPP. Jak do tej pory demo to cieszy się sporą popularnością na FTP MayClub, dlatego też zapraszamy innych graczy do pobrania go z naszego ogólnodostępnego działu pliki FTP GRY-OnLine.

Nareszcie!!! Demo, na które czekamy już od kilku miesięcy w końcu zostało wypuszczone. Rzecz jasna chodzi tu o demo Unreal Tournament 2003, najnowszego arcydzieła z gatunku gier akcji/FPP. Jak do tej pory demo to cieszy się sporą popularnością na FTP MayClub, dlatego też zapraszamy innych graczy do pobrania go z naszego ogólnodostępnego działu pliki FTP GRY-OnLine.

Przypominam, że demo zawiera cztery mapy:

  • Antalus – mapa dedykowana rozgrywce w trybie deathmatch (otwarta przestrzeń, dużo wzniesień i górek, roślinność, trawa, itp.),
  • Asbestos – kolejna mapa przeznaczona do rozgrywki w trybie deathmatch (akcja toczy się w fabryce, dużo urządzeń, przeróżnych instalacji przemysłowych, itp.),
  • Citadel – mapa dla trybu capture the flag, podobna do mapy Facing Worlds zawartej w Unreal Tournament,
  • Anubis – mapa, której zadaniem jest przedstawienie graczom nowego trybu bombing run.

Poniżej przedstawiam wymagania sprzętowe podane przez producenta:

  • Procesor: Pentium III lub AMD Athlon 733MHz (rekomendowany Pentium lub AMD o zegarze 1.0GHz lub szybszy),
  • Pamięć: 128MB RAM (rekomendowane 256MB RAM lub więcej),
  • System dźwiękowy: Każda karta kompatybilna z systemem Windows i DirectX (rekomendowany Sound Blaster Audigy lub układ NVIDIA nForce, a także inne karty dźwiękowe z systemem dźwięku Dolby Digital i Dolby Digital Interactive Content Encoder),
  • System video: akcelerator 3D z 16MB VRAM zgodny z DirectX 8.1 typu NVIDIA 16MB TNT2 (rekomendowane od 32 do 128 MB VRAM, karty typu NVIDIA GeForce 2,3,4/ATI Radeon).

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej