Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 28 stycznia 2017, 15:30

autor: Adrian Werner

Oceanhorn 2 na nowych screenach. Gra wykorzysta Unreal Engine 4

Studio Cornfox & Brothers wypuściło nowe screeny z zainspirowanej serią The Legend of Zelda gry Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm. Twórcy ujawnili również, że porzucili znany z pierwszej części autorski silnik na rzecz Unreal Engine 4.

W sierpniu zeszłego roku fińskie studio Cornfox & Brothers zapowiedziało Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm, czyli kontynuację swojego debiutanckiego projektu, który pozostaje najlepszym mobilnym klonem serii The Legend of Zelda. Teraz twórcy opublikowali zestaw świeżych screenów i opowiedzieli trochę o technicznej stronie projektu.

OCEANHORN 2 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Cornfox & Brothers
  2. Gatunek: przygodowa gra akcji
  3. Platformy: PC, iOS

Autorzy przyznali, że mieli sporo problemów przy produkcji pierwszej części. Wynikało to z tego, że cały projekt tworzyli od zera, wliczając w to silnik oraz wszystkie narzędzia deweloperskie. Nie tylko spowolniło to prace, ale mocno utrudniło przenoszenie gry z iOS na inne platformy. Nauczeni doświadczeniem twórcy tym razem postanowili pójść łatwiejszą drogą i wybrali silnik Unreal Engine 4.

Dzięki wybraniu tej technologii prace idą w szybszym tempie, a autorom łatwiej jest opracowywać projekt na wiele platform. W rezultacie w przypadku Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm nie będziemy musieli tak długo na konwersje, jak to miało miejsce przy pierwszej części.

Studio Cornfox & Brothers na razie nie może podać konkretnej daty premiery ani nawet uściślić, na dokładnie jakie platformy zmierza gra. Wiadomo, że trafi przynajmniej na iOS oraz pecety. Wersja na Androida również wydaje się jednak prawdopodobna, podobnie jak konwersje na konsole. Autorzy podkreślają bowiem, że pierwsza część sprzedała się dobrze na wszystkich platformach, na jakie trafiła.

Warto wspomnieć, że twórcy potwierdzili już, że Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm będzie produkcją premium. Zapłacimy więc raz, a potem nie pojawią się już żadne mikropłatności.

  1. Oficjalny blog dewelopera

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej