O przyczynie opóźnienia gry Medal of Honor: Airborne w wersji na PlayStation 3
W ubiegły czwartek informowaliśmy Was, że dedykowana konsoli PlayStation 3 gra Medal of Honor: Airborne, zadebiutuje na rynku z trzymiesięcznym opóźnieniem w stosunku do wersji na pozostałe platformy. Dziś powracamy do tego tematu, gdyż jeden z twórców programu wyjaśnił przyczynę takiego stanu rzeczy.
W ubiegły czwartek informowaliśmy Was, że dedykowana konsoli PlayStation 3 gra Medal of Honor: Airborne, zadebiutuje na rynku z trzymiesięcznym opóźnieniem w stosunku do wersji na pozostałe platformy. Dziś powracamy do tego tematu, gdyż jeden z twórców programu wyjaśnił przyczynę takiego stanu rzeczy.
Zdaniem Patricka Gilmore’a z firmy Electronic Arts, Inc., premiera gry w wersji na PlayStation 3 została przełożona z bardzo prostego powodu – jej autorzy zaczęli tworzyć ją znacznie później, niż edycję na PeCety i konsolę Xbox 360. Gilmore tłumaczy, że studio nie dysponowało na początku tzw. dev-kitami, umożliwiającymi rozpoczęcie prac nad konwersją. Nic dziwnego zatem, że developerzy potrzebują teraz więcej czasu na ukończenie tego produktu.
Medal of Honor: Airborne w wersji na konsolę firmy Sony Corporation, trafi do sklepów dopiero w listopadzie. Posiadacze PeCetów oraz Xboksów 360 będą mogli przetestować grę już pod koniec sierpnia.