autor: Artur Falkowski
Nowy silnik graficzny wraz z kolejnym dodatkiem do EVE Online
Twórcy futurystycznego MMO EVE Online z firma CCP ogłosili nowe rozszerzenie do ich sztandarowej produkcji. Dodatek nosić będzie nazwę Trinity i poza szeregiem usprawnień rozgrywki i nowości istotnych dla miłośników gry wprowadzi nową oprawę graficzną, która zdaniem twórców w pełni zasłuży na miano next-genowej.
Twórcy futurystycznego MMO EVE Online z firmy CCP ogłosili nowe rozszerzenie do ich sztandarowej produkcji. Dodatek nosić będzie nazwę Trinity i poza szeregiem usprawnień rozgrywki i nowości istotnych dla miłośników gry wprowadzi nową oprawę graficzną, która zdaniem twórców w pełni zasłuży na miano next-genowej.
Wszystkie statki, wrota i stacje kosmiczne zostaną przemodelowane. Zwiększy się liczba polygonów przypadających na każdy obiekt, zastosowane zostaną też wysokiej rozdzielczości tekstury. Nowe rozszerzenie wprowadzi ponadto obsługę shaderów 3.0, a także bardziej zaawansowane modele oświetlenia. CCP obiecuje, że nowa oprawa graficzna stać będzie na tak wysokim poziomie, że „zamaże granice pomiędzy grą a filmem”.
Chociaż poprawienie wizualiów EVE Online będzie tym, co najbardziej rzuci się w oczy po zainstalowaniu dodatku Trinity, nie będzie to wcale oznaczać, że twórcy nie dodadzą innych rozwiązań. Między innymi usprawnią też walkę, wprowadzą setki nowych misji, a także nowe statki kosmiczne.
Rozszerzenie Trinity ukaże się w zimie i tradycyjnie już będzie dostępne bezpłatnie dla wszystkich subskrybentów EVE Online.