autor: Konrad Serafiński
Nowy gameplay z wersji alfa Iron Harvest
Wyczekiwana przez fanów klasycznych strategii czasu rzeczywistego produkcja o tytule Iron Harvest doczekała się kolejnego zapisu rozgrywki z wersji alfa. Gameplay prezentuje mechy oraz starcia na bliskim dystansie pomiędzy piechotą oraz maszynami.
W sieci pojawił się nowy zapis rozgrywki z gry Iron Harvest, za którą odpowiedzialne jest niemieckie studio KING Art Games. Produkcja znajduje się w fazie wczesnej alfy, a jej premiera zaplanowana jest na grudzień 2019 roku. Akcja tytułu rozgrywa się w uniwersum 1920+, stworzonym przez polskiego artystę Jakuba Różalskiego. W tej alternatywnej wizji rzeczywistości, Europa w wyniku zakończenia I wojny światowej została podzielona pomiędzy trzy mocarstwa, takie jak: imperium Saksonii, Republikę Polonii oraz Rusviet. Iron Harvest docelowo ma trafić na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4.
Projekt, który jest w produkcji dzięki zbiórce pieniędzy na portalu Kickstarter, ma szansę przyciągnąć do siebie fanów klasycznych RTS-ów. Strategiczny sposób myślenia i umiejętność planowania akcji upłynie graczom przy akompaniamencie dźwięków wielkich kroczących maszyn. Na gameplayu możemy zobaczyć w akcji zarówno mechy (których ma być 30 w finalnej wersji) oraz piechotę. Kolejnym aspektem rozgrywki, który od razu rzuca się w oczy, jest destrukcja otoczenia. Twórcy podkreślają, że wszystko co widzimy na mapie będzie mogło zostać zniszczone. Każdy, kto chciałby już zagrać w Iron Harvest, może dokonać zakupu gry w pre-orderze, dzięki czemu dostanie dostęp do wersji alfa.