autor: Radosław Szewczyk
Nowe szczegóły na temat sterowania w grze Driver: Paralel Lines dla konsoli Wii
Producenci ze studia Ubisoft postanowili podzielić się kilkoma informacjami na temat sterowania w grze Driver: Parallel Lines, która zadebiutuje na konsoli Wi już 30 marca bieżącego roku.
Producenci ze studia Ubisoft postanowili podzielić się kilkoma informacjami na temat sterowania w grze Driver: Parallel Lines, która zadebiutuje na konsoli Wi już 30 marca bieżącego roku.
Z informacji, jakie jeden z przedstawicieli firmy Ubisoft przekazał redaktorom serwisu Guardian wynika, że system sterowania będzie się znacznie różnił od tego, który mogliśmy zobaczyć w grze Driver: Parallel Lines wydanej w zeszłym roku na konsole PS2 i Xbox. Dzięki unikalnym możliwościom kontrolera konsoli Wii możliwe stało się stworzenie niezwykle ciekawego i przede wszystkim łatwego do opanowania systemu kontroli. Otóż Wi-mote będzie służył do wyboru kolejnych celów, zarządzania uzbrojeniem oraz strzelania, a za pomocą nunchuka będzie można sterować wszelkimi pojazdami występującymi w grze, a także kontrolować ruchy głównego bohatera. Zrezygnowano z auto-celowania, dzięki czemu gracz za pomocą Wi-mote’a będzie mógł samemu wybrać cel i oddać strzały. Zmieniono również ustawienie pozycji kamery, dzięki czemu poczynania TK’a tym razem obserwować będziemy z widokiem znad ramienia.
Równocześnie z premierą Driver: Parallel Lines na konsolę Wii pojawi się także wersja na PC. Więcej informacji na temat tej produkcji można znaleźć na łamach naszego serwisu.