autor: Tomasz Pyzioł
Nowe informacje o Soldier of Fortune 2
Raven Software ujawniło nowe szczegóły na temat sequela bardzo popularnej gry akcji FPP Soldier of Fortune. Druga część wykonana będzie na engine Quake III wykorzystującym poprawioną wersję technologii GHOUL II.
Raven Software ujawniło nowe szczegóły na temat sequela bardzo popularnej gry akcji FPP Soldier of Fortune. Druga część wykonana będzie na engine Quake III wykorzystującym poprawioną wersję technologii GHOUL II. Oprócz tego, w porównaniu z pierwszą częścią gry, możemy spodziewać się tekstur w rozdzielczości 1024 x 1024, postacie renderowane z 3000 polygonów, a bronie aż z 5000, mimikę twarzy oddającą uczucia postaci, więcej misji związanych z życiem Johna Mullinisa, bardziej realistyczne bronie, obszar widocznego zniszczenia zwiększony do 30 pikseli, a nawet 100 różnych animacji śmierci w zależności od postaci.
Tym razem naszym zadaniem będzie wyeliminowanie rosyjskich naukowców, pracujących nad nową bronią biochemiczną. Nową partnerką Mullinisa, w zastępstwie Hawk, będzie Taylor. Jako sztuczną inteligencję przeciwników użyto zaawansowanego systemu ICARUS AI, znanego z Elite Force. Dzięki temu wrogowie są znacznie sprytniejsi i trudniejsi do zabicia. Niestety gra w dalszym ciągu przeznaczona będzie wyłącznie do rozgrywki jednoosobowej. Premiera Soldier of Fortune 2 ustalona została na koniec 2001 roku.