Nowe informacje dotyczące gry Fable 2
Sporo wody upłynęło w Wiśle od momentu opublikowania ostatnich wieści dotyczących drugiej odsłony cyklu Fable. Po kilku miesiącach milczenia, Peter Molyneux zdecydował się wreszcie uchylić rąbka tajemnicy i zdradził redaktorom magazynu Kotaku garść pikantnych szczegółów na temat gry.
Sporo wody upłynęło w Wiśle od momentu opublikowania ostatnich wieści dotyczących drugiej odsłony cyklu Fable. Po kilku miesiącach milczenia, Peter Molyneux zdecydował się wreszcie uchylić rąbka tajemnicy i zdradził redaktorom magazynu Kotaku garść pikantnych szczegółów na temat gry. Przedstawiamy je Wam w telegraficznym skrócie:
- Bohaterowie prowadzeni przez gracza będą dysponować umiejętnością odbywania stosunków płciowych, dzięki której możliwe stanie się uzyskanie potomstwa;
- Jeśli prowadzona przez gracza bohaterka odbędzie stosunek płciowy, zajdzie w ciążę, co będzie miało wpływ na dalsze zmagania. Molyneux twierdzi, że to pierwszy taki przypadek w długoletniej historii gatunku RPG;
- W Fable 2 nie uświadczymy mapy! Jakby tego było mało, ekran nie będzie zaśmiecony przez interfejs użytkownika. Zapomnijcie o jakimkolwiek wyświetlaczu, ikonach, itp.;
- Nasz bohater posiada towarzysza w postaci wiernego psa, nad którym jednak nie będzie mieć jakiekolwiek kontroli. Za realistyczne zachowanie zwierzaka odpowiadać będzie sztuczna inteligencja;
- W związku z brakiem jakiegokolwiek wyświetlacza, gracz będzie musiał polegać na tym, co sam zobaczy na ekranie. W orientacji pomoże nam przede wszystkim pies – zostaniemy zatem zmuszeni do wyciągania wniosków na temat tego, co nasz pupil zobaczy, usłyszy i wywęszy;
- Pies będzie aktywnie reagować na nasze poczynania. Jeśli napotkamy bandziorów i wyciągniemy broń palną, będzie to sygnał do ataku. Zwierzak zaatakuje najbliżej stojącego przeciwnika.
To na razie wszystko, co udało się dowiedzieć z relacji redaktorów magazynu Kotaku. Miejmy nadzieję, że już niebawem udostępnione zostaną kolejne, interesujące informacje na temat Fable 2.