Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 grudnia 2001, 09:26

Nowa gra z firmy 1C

Rosyjska firma 1C, znana m.in. z wydania takich tytułów jak: Wyścigi Wykrętów, Jazz i Faust, Agent Gliniarz, czy będącej jeszcze w produkcji futurystycznej strategii Perimeter, podała informacje dotyczące swej kolejnej gry, zatytułowanej Frontier (ros. Pogranichie).

Rosyjska firma 1C, znana m.in. z wydania takich tytułów jak: Wyścigi Wykrętów, Jazz i Faust, Agent Gliniarz, czy będącej jeszcze w produkcji futurystycznej strategii Perimeter, podała informacje dotyczące swej kolejnej gry, zatytułowanej Frontier (ros. Pogranichie).

Będzie to gra należąca do gatunku cRPG. Dziewięć tysięcy lat w przyszłości nic nie przypomina już czasów teraźniejszych. Ziemia posiada dwa księżyce Selena oraz Dea oraz zamieszkiwana jest przez całkowicie odmienną florę i faunę. Wszystkie te zmiany zaszły blisko 6 tysięcy lat temu. Ziemska cywilizacja pogrążyła się w kryzysie, a późnej maił miejsce wielki kataklizm, w wyniku którego 5 miliardów ludzi przestało istnieć w przeciągu jednej tylko sekundy. Nastały czasy stagnacji, planeta powoli odrodziła się, a nieliczni ocaleni stali się fundamentem nowej cywilizacji.

Ludzie na nowo, jak w czasach starożytnych, zostali zmuszeni do walki z licznymi monstrami i bestiami zamieszkującymi planetę. Opanowali także tajniki dawno zapomnianej magii. Gracz przenosi się do tych czasów, gdzie staje się młodym mężczyzną o imieniu Olaf. Staje przed nami wielki i egzotyczny świat oraz wciągająca fabuła. Podczas przygody możemy dowodzić drużyną składającą się z maksymalnie sześciu osób (wraz z głównym bohaterem). W grze występuje kilka ras i klas postaci, specjalny system awansu i wzrostu umiejętności oraz tzw. „pseudo” turowy system walki. Frontier posiada trójwymiarową oprawę graficzną, akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby.

Producentem gry jest zespół Saturn Plus, a wydanie planowane jest na koniec 2002 roku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej