Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 lipca 2016, 13:28

autor: Adrian Werner

No Trace - świeży zwiastun ze skradanki łączącej rozwiązania serii Hitman i Hotline Miami

Ukazał się nowy zwiastun No Trace, czyli gry akcji o profesjonalnym zabójcy, w której równie dobrze sprawdzi się ciche realizowanie zleceń niczym w serii Hitman, jak i postawienie na otwarte konfrontacje w stylu Hotline Miami.

Studio Square Mountain wypuściło świeży zwiastun ze skradankowej gry akcji No Trace, pozwalającej na wcielenie się w doskonale wyszkolonego zabójcę. Projekt zmierza tylko na pecety, a jego premiera zaplanowana została na końcówkę tego roku. Tytuł jest debiutancką produkcją zespołu i twórcy rozpoczęli nad nim prace zaraz po ukończeniu studiów.

Gra ukaże się pod koniec roku. - No Trace - świeży zwiastun ze skradanki łączącej rozwiązania serii Hitman i Hotline Miami - wiadomość - 2016-07-29
Gra ukaże się pod koniec roku.
NO TRACE W SKRÓCIE:
  • Deweloper: Square Mountain
  • Gatunek: skradanka / gra akcji
  • Platforma: PC
  • Data premiery: końcówka 2016 r.

Akcja toczyć się będzie w niedalekiej przyszłości, a głównym bohaterem będzie mężczyzna znany jedynie jako Agent Sonders. W trakcie kampanii fabuła skoncentruje się na ukazaniu wpływu, jaki regularne dokonywanie morderstw ma na psychikę zabójcy.

Autorzy opisują swoje dzieło jako grę, która spróbuje połączyć mechanizmy skradankowe w stylu serii Hitman z szalonym tempem akcji znanym z cyklu Hotline Miami. Wydarzenia będziemy obserwowali z kamery umieszczonej wysoko nad głową zabójcy. Przed każdą misją otrzymamy okazję do zaplanowania zlecenia poprzez zapoznanie się z udostępnionymi informacjami o lokacjach i zamieszkujących je ludziach. Potem na miejscu podsłuchiwanie rozmów i przeglądanie odnalezionych dokumentów także często da nam dodatkowe wskazówki ułatwiające skuteczne wykonanie misji.

Podczas rozgrywki gracz otrzyma bardzo dużą swobodę wyboru metod realizacji zadań. Będziemy mogli m.in. wykorzystywać jako przebranie ubrania ogłuszonych lub zabitych osób, zastawiać pułapki korzystające z elementów otoczenia, prowokować wypadki, cicho przekradać się za plecami strażników lub też postawić na otwarte konfrontacje w typowo strzelankowym stylu. Nie zabraknie także opcji odwracania uwagi strażników, np. poprzez pozostawienie śladów krwi jednej z naszych ofiar.

W każdej chwili możliwe będzie aktywowanie tzw. trybu inspekcji. Zapauzuje on akcję i pozwoli nam rozejrzeć się po okolicy, dzięki czemu na spokojnie opracujemy plan działania.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej