autor: Tomasz Pyzioł
No Name War następcą Empire Earth?
Rumuński zespół AMC Creation przedstawił nową strategię czasu rzeczywistego, pod enigmatycznym tytułem No Name War. W grze będzie można rozgrywać bitwy na olbrzymią scalę przy pomocy wszelkiego rodzaju wojsk lądowych, morskich i powietrznych.
Rumuński zespół AMC Creation przedstawił nową strategię czasu rzeczywistego, pod enigmatycznym tytułem No Name War. W grze będzie można rozgrywać bitwy na olbrzymią scalę przy pomocy wszelkiego rodzaju wojsk lądowych, morskich i powietrznych.
Oprócz elementów typowo strategicznych w No Name War nie zabraknie budowy bazy, pozyskiwania surowców i wynajdowania nowych technologii. Akcja rozpocznie się w zamierzchłej przeszłości gdzie będziemy zmuszeni wyposażyć nasze wojska w prymitywną broń, jak topory czy kusze. Z biegiem czasu dostępne będą coraz nowocześniejsze technologie militarne, sięgające aż do czasów nowożytnych, gdzie samonaprowadzające rakiety to normalka. W sumie dostępnych ma być ponad 200 typów uzbrojenia, 80 różnorodnych jednostek z możliwością ulepszania, ok. 70 struktur do wybudowania, w tym niektóre mobilne. W grze wystąpią trzy różne strony konfliktu, każda ze specyficzną dla siebie taktyką i sposobem postępowania. Pierwotnie gra powstawała w dość przestarzałej technologii 2D, jednak ostatnio przeszła znaczną metamorfozę, zyskując pełne trzy wymiary. Choć ukończenia prac należy spodziewać się pod koniec tego roku, nie znaleziono jeszcze wydawcy. Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta.