autor: Artur Falkowski
Nintendo oferuje wymianę zbyt słabych pasków do Wiimote'a
Pisaliśmy niedawno o tym, że do Nintendo napłynęły skargi od posiadaczy Wii, którym zerwał się pasek na nadgarstek do Wiimote’a, często powodując niezamierzony lot kontrolera w kierunku telewizora, mebli albo innych domowników. Firma obiecała przyjrzeć się sprawie i problem rozwiązać. Słowa dotrzymała. Od przyszłego tygodnia niezadowoleni klienci będą mogli wymienić swoje paski.
Pisaliśmy niedawno o tym, że do Nintendo napłynęły skargi od posiadaczy Wii, którym zerwał się pasek na nadgarstek do Wiimote’a, często powodując niezamierzony lot kontrolera w kierunku telewizora, mebli albo innych domowników. Firma obiecała przyjrzeć się sprawie i problem rozwiązać. Słowa dotrzymała. Od przyszłego tygodnia niezadowoleni klienci będą mogli wymienić swoje paski.
Nie jest to jednak równoznaczne z przyznaniem się japońskiego producenta do winy. Jak podkreślił rzecznik firmy, umożliwienie wymiany pasków ma jedynie sprawić, by użytkownicy Wii nie musieli się martwić o przypadkową katastrofę. Dlatego też akcja nie będzie miała charakteru masowego zmuszania ludzi do odsyłania swoich pasków. Będzie to jedynie możliwość, z której chętni będą mogli skorzystać. Na ten cel przeznaczono 3,2 miliona ulepszonych modeli pasków.
Jednocześnie przypomniano, że wszystkie stworzone do tej pory paski na nadgarstek do Wiimote’ów zostały przetestowane i zatwierdzone. Zgodnie ze słowami rzecznika „wszystko z nimi w porządku”.
Nintendo ogłosiło również, że aktualnie w Ameryce rozpoczęto już sprzedaż kontrolerów wyposażonych w poprawiony, masywniejszy pasek.
Dla ułatwienia rozpoznania wersji posiadanego paska Nintendo zamieściło na swojej stronie zdjęcie porównujące oba modele. Po lewej stronie jest ulepszony, po prawej oryginalny.