autor: Marcin Cisowski
Nintendo i Pepsi odnawiają pakt sprzed lat
Partnerska umowa między Nintendo a Pepsi została ponownie zawarta. Na jej mocy obie firmy wypuszczą na rynek produkty wzajemnie się promujące.
Partnerska umowa między Nintendo a Pepsi została ponownie zawarta. Na jej mocy obie firmy wypuszczą na rynek produkty wzajemnie się promujące.
Nintendo zobowiązało się do wyprodukowania 1000 egzemplarzy swojej najnowszej, przenośnej konsolki DS. w kolorystyce charakterystycznej dla producenta tego słynnego napoju. W zamian za to Pepsi odwdzięcza się pewną liczbą kolekcjonerskich nakrętek i zapewne olbrzymią kampanią promocyjną.
Aby otrzymać takie cacko nie będzie trzeba na szczęście wykładać jakichś bajońskich sum, jak miało to miejsce na niedawnej charytatywnej aukcji na rzecz ofiar ataku tsunami, na której zlicytowano ozdobione unikalnymi wzorami trzy egzemplaże Nintendo DS dostając za jeden z nich 10 000 dolarów. Jak można się było spodziewać większość błękitnych egzemplarzy zostanie rozdana we wszelkiej maści konkursach i zawodach.
Jest jednak jeden problem – promocja ta odbędzie się tylko na terenie Japonii. Nam pozostaje więc obejść się smakiem, lub przeczesywać strony eBay w nadziei ze ceny wystawionych tam błękitnych Nintendo DS nie sięgną tych z niedawnej aukcji charytatywnej.