Ninja Blade trafi na PC
Ninja Blade – produkcja firmy FromSoftware stanowiąca alternatywę dla serii Devil May Cry i Ninja Gaiden – była dotąd tytułem ekskluzywnym, dostępnym wyłącznie na konsolę Xbox 360. Z informacji rosyjskiego wydawcy Noviy Disk wynika jednak, że jesienią bieżącego roku dzieło zostanie wydane również na PC.
Ninja Blade – produkcja firmy FromSoftware stanowiąca alternatywę dla serii Devil May Cry i Ninja Gaiden – była dotąd tytułem ekskluzywnym, dostępnym wyłącznie na konsolę Xbox 360. Z informacji rosyjskiego wydawcy Noviy Disk wynika jednak, że jesienią bieżącego roku dzieło zostanie wydane również na PC. Będziemy mieć zatem do czynienia z analogiczną sytuacją, co w przypadku gry akcji Dark Sector, dostarczonej na rynek w pecetowej wersji na początku bieżącego roku przez tę samą firmę.
Ninja Blade zostanie tym samym wydane na PC najpierw w Rosji. Do tamtejszego debiutu dojdzie w październiku, a gra będzie oferowana w całości po rosyjsku. Mając na uwadze to, że edycje Dark Sectora przeznaczone na pozostałe rynki europejskie, w tym polski, trafiły do sprzedaży dwa miesiące później, możemy oczekiwać, że podobnie będzie w przypadku Ninja Blade. Polska premiera w grudniu? To bardzo prawdopodobne.
Przypominamy, że pecetowe Dark Sector zostało u nas wydane, dzięki inicjatywie firmy City Interactive. Póki co nie wiemy, czy podobnie będzie w przypadku Ninja Blade. O ewentualnych zmianach w tej kwestii będziemy Was informować na bieżąco. Pragniemy również zauważyć, że na łamach oficjalnego serwisu Noviy Disk opublikowany został pierwszy zestaw zrzutów ekranowych z pecetowej wersji dzieła FromSoftware.
Europejska premiera Ninja Blade w wersji na konsolę Xbox 360 odbyła się na początku marca bieżącego roku. Miesiąc później produkcja zawitała do Polski i Stanów Zjednoczonych. Nie spotkała się ze zbyt ciepłym przyjęciem ze strony światowych krytyków (średnia 68% według serwisu Metacritic.com), lecz posiadacze 360-tki spojrzeli na nią życzliwszym okiem. Spodobało im się przede wszystkim tempo akcji, a także przyjazny system walki. Najwięcej krytyki otrzymały z kolei niezwykle często występujące sekwencje QTE. Poniżej okładki z pecetowej wersji gry: