Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 kwietnia 2007, 10:34

autor: Piotr Doroń

NiGHTS: Journey of Dreams skorzysta z sieciowych właściwości konsoli Nintendo Wii

Oficjalna zapowiedź nowej odsłony serii NiGHTS była, z punktu widzenia fana Nintendo Wii, jedną z najlepszych tegorocznych wiadomości. Czytając ją Czytelnicy z pewnością odnotowali informację o „pewnych funkcjach sieciowych”, którymi ma się charakteryzować NiGHTS: Journey of Dreams. Redaktorzy Sega Nerds przedstawili kilka szczegółów związanych z wykorzystaniem właściwości usługi WiiConnect24.

Oficjalna zapowiedź nowej odsłony serii NiGHTS była, z punktu widzenia fana Nintendo Wii, jedną z najlepszych tegorocznych wiadomości. Czytając ją uważni Czytelnicy z pewnością odnotowali informację o „pewnych funkcjach sieciowych”, którymi ma się charakteryzować NiGHTS: Journey of Dreams. Redaktorzy Sega Nerds przedstawili kilka szczegółów związanych z wykorzystaniem właściwości usługi WiiConnect24.

Pierwotnie zamieszczono je na oficjalnej stronie internetowej europejskiego oddziału firmy Sega. Z niewiadomych przyczyn informacje te zostały usunięte. Nie przeszkodziło to jednak redaktorom Sega Nerds we wcześniejszym przeniesieniu ich na łamy swojego serwisu.

Podstawową funkcją trybu sieciowego NiGHTS: Journey of Dreams ma być udostępnienie graczom panelu, za pomocą którego będą mogli dokonywać wymiany różnego rodzaju przedmiotów zdobytych w trakcie zabawy w głównym trybie przeznaczonym dla pojedynczego gracza. Kolejna funkcja sieciowa związana jest bezpośrednio z Forecast Channel, czyli kanałem pogodowym wchodzącym w skład Wii Channels. Okazuje się bowiem, że NiGHTS: Journey of Dreams będzie kolejną pozycją, w której zostanie zaimplementowany dynamiczny system pogodowy oparty o wspomniany już kanał. Gracz może zatem oczekiwać, że warunki atmosferyczne w grze nie będą odbiegać tym, które może podziwiać za oknem.

Redaktorzy Sega Nerds weszli również w posiadanie informacji związanych z samą rozgrywką. Okazuje się bowiem, że NiGHTS, główny bohater gry, będzie mógł korzystać z tzw. masek. Dzięki nim zamieni się w smoka, delfina oraz rakietę, uzyskując automatycznie nowe możliwości – m.in. możliwość podróżowania w miejsca niedostępne z powodu huraganowych wiatrów, lokacje zalane wodą oraz takie, w które będzie trzeba się dostać w ułamku sekundy.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej