Niezwykła popularność gry Elektra: Ninja Assassin
Wytwórnia 20th Century Fox pochwaliła się, że od czasu opublikowania w sieci gry online Elektra: Ninja Assassin, użytkownicy spędzili przy niej łącznie 30 tysięcy godzin. Program pojawił się w listopadzie, do tej pory skorzystali z niego internauci ze 163 krajów.
Wytwórnia 20th Century Fox pochwaliła się, że od czasu opublikowania w sieci gry online Elektra: Ninja Assassin, użytkownicy spędzili przy niej łącznie 30 tysięcy godzin. Program pojawił się w listopadzie, do tej pory skorzystali z niego internauci ze 163 krajów.
Elektra: Ninja Assassin to prosta jak konstrukcja cepa gra akcji, która pozwala stanąć do walki trzem użytkownikom naraz na jednej arenie. Decydując o kolejnych ruchach (rozgrywka przeprowadzana jest w turach), musimy pokonać wszystkich przeciwników i samotnie pozostać na placu boju. W arsenale zróżnicowanych pod względem wizualnym postaci znajduje się kilka ciosów specjalnych, które „kosztują” określoną ilość energii. Jeśli jej nam zabraknie, można się „naładować” – inna sprawa, że stajemy się wówczas wrażliwi na atak wroga. Istotną funkcją gry jest ranking, który umożliwi nam wspinaczkę na szczyt listy najlepszych wojowników i tym samym, porównanie się z innymi graczami.
Gra jest oczywiście doskonałą reklamą dla filmu „Elektra”, który już jutro zadebiutuje w amerykańskich kinach (premiera w Polsce przewidziana jest na 18 lutego). Obraz opowiada o perypetiach Elektry Natchios, córki greckiego magnata przemysłowego Nikolasa Natchiosa i adeptki wschodnich sztuk walki. W rolę główną wcieliła się ponętna Jennifer Garner (na zdjęciu powyżej), która wystąpiła wcześniej w tej samej roli, w innej adaptacji komiksu Marvela o nazwie „Daredevil”.
Wspomniany produkt można znaleźć w tym miejscu.