Nicole Kidman promuje drugą odsłonę cyklu Brain Age
Brytyjski serwis Metro poinformował wczoraj, że popularna, australijska aktorka Nicole Kidman, będzie promować drugą odsłonę cyklu Brain Age, która nosi tytuł More Brain Training from Dr. Kawashima: How Old is Your Brain?
Brytyjski serwis Metro poinformował wczoraj, że popularna, australijska aktorka Nicole Kidman, będzie promować drugą odsłonę cyklu Brain Age, która nosi tytuł More Brain Training from Dr. Kawashima: How Old is Your Brain?
Czterdziestoletnia aktorka wystąpiła w spocie, który już dziś zostanie wyemitowany w brytyjskiej telewizji ITV1, a także wzięła udział w sesji zdjęciowej na potrzeby reklam do prasy. Zdobywczyni Oskara za główną rolę w filmie Godziny deklaruje, że jest fanką produktu firmy Nintendo. Gwiazda podziwia również japoński koncern za dotychczasowe działania, których celem jest znalezieni nowych odbiorców dla swoich gier.
Gra More Brain Training from Dr. Kawashima: How Old is Your Brain ukazała się w Japonii w grudniu 2005 roku. Po kilkunastu miesiącach produkt wreszcie trafi na Stary Kontynent. Europejscy posiadacze konsoli Nintendo DS będą mogli kupić program już w najbliższy piątek.