autor: Janusz Burda
Neverwinter Nights - to będzie „ciekawa” gra
Z pewnością większość z Was słyszała już co nieco na temat najnowszej gry nad którą pracuje obecnie zespół Bioware – Neverwinter Nights. Co takiego nowego tytuł ten wniesie w porównaniu do swoich poprzedniczek (np. Baldur’s Gate 1&2)? Wszystko wskazuje na to że będą to zmiany wręcz rewolucyjne, które wprowadzą gatunek cRPG w nowy wymiar.
Z pewnością większość z Was słyszała już co nieco na temat najnowszej gry nad którą pracuje obecnie zespół Bioware – Neverwinter Nights. Co takiego nowego tytuł ten wniesie w porównaniu do swoich poprzedniczek (np. Baldur’s Gate 1&2)? Wszystko wskazuje na to że będą to zmiany wręcz rewolucyjne, które wprowadzą gatunek cRPG w nowy wymiar.
A jakie będą to zmiany? Po odpowiedź na to pytanie tradycyjnie zapraszam do zamieszczonej dziś na naszych stronach zapowiedzi NwN.
„Neverwinter Nights podobnie jak Baldur’s Gate II jest grą skazaną na sukces już na długo przed jej wydaniem. Emocje jakie pojawiają się wokół tego tytułu świadczą o tym, że mnóstwo ludzi z niecierpliwością czeka na premierę. Czy wszystkie nasze nadzieje się spełnią? Nowa szata graficzna, zmiany w obrębie dostępnych klas postaci i ras, poważne modyfikacje w obrębie obowiązujących zasad, a przecież wciąż będzie to gra tego samego typu. Bardzo podobna do poprzednich, bo nie wierzę, że jej twórcy odetną się całkiem od korzeni. Zmiany w obrębie trybu jednoosobowego nie są aż na tyle duże, by uzasadniały niecierpliwość graczy. Nie ma żadnych wątpliwości, że największym atutem Neverwinter Nights będzie tryb dla wielu graczy, a właściwie całe zaplecze sieciowe, które ma powstać.” – Levardos
Zapowiedzi: Neverwinter Nights