autor: Ignacy Kruk
Netflix z reklamami prędzej niż myślicie (plotka)
Według ostatnich doniesień, Netflix może wprowadzić tańszy abonament z reklamami pod koniec tego roku. W tym samym czasie streamingowy gigant ma również skupić się na rozwiązaniu problemu dzielonych kont.
Źródło: Alexander Shatov/Unsplash.com
Wszystko wskazuje na to, że tańsza, wspomagana reklamami subskrypcja Netflixa jest bliżej niż mogło nam się wydawać.
Jak donoszą dwa anonimowe źródła magazynu New York Times, platforma poinformowała pracowników, że zapowiadany alternatywny abonament ma pojawić się wcześniej niż zakładano, bo już w czwartym kwartale tego roku.
Ujawnione informacje oznaczają, że Netflix zamierza przyśpieszyć proces wdrażania reklam do swojej usługi. Pierwotny plan przedstawiony przez Reeda Hastingsa, założyciela i współdyrektora generalnego Netflixa, zakładał bowiem, że opracowanie nowej strategii abonamentowej zajmie co najmniej rok, a może nawet dwa lata.
Warto dodać, że w czwartym kwartale Netflix zamierza skupić się również na zwalczaniu popularnej praktyki dzielenia kont i przekształcić część ze 100 milionów niepłacących użytkowników w płacących klientów, którzy według analityków (via Variety) mogliby wygenerować dodatkowe 1,6 miliarda dolarów.
Decyzja by przyśpieszyć zmiany w strategii firmy jest najpewniej spowodowana ostatnimi problemami i rozczarowującymi dla inwestorów wynikami finansowymi spółki (więcej na ten temat przeczytacie tutaj i tutaj).
Co sądzicie o planach Netflixa? Czy jesteście zainteresowani zapowiadaną tańszą subskrypcją z reklamami, czy wolicie zapłacić za usługę nieco więcej i nie przejmować się przerywnikami w oglądanych produkcjach?
Karty podarunkowe do Netflixa kupisz tutaj