autor: Kamil Zwijacz
Need for Speed Rivals - animacja ograniczona do 30 klatek na sekundę, w tym także na PC
Serwis PCGamesHardware donosi, że płynność animacji w grze Need for Speed Rivals została ograniczona na wszystkich platformach sprzętowych do 30 klatek na sekundę, w tym także na komputerach PC. W zeszłym miesiącu pojawiły się informacje, że będzie jednak inaczej. Niestety nic z tego.
Swego czasu deweloper Need for Speed Rivals, nowej odsłony popularnej serii gier wyścigowych, zdradził, że tytuł na wszystkich platformach sprzętowych działać będzie w 30 klatkach na sekundę, w tym także na komputerach PC. W międzyczasie pojawiły się doniesienia, że ograniczenia te jednak niekoniecznie dotkną użytkowników PC-tów.
- Najnowsza odsłona popularnej serii gier wyścigowych
- W produkcji wcielamy się w kierowców wyścigowych i policjantów
- Gra ukaże się w Polsce 21 listopada w wersji na konsole Xbox 360, PlayStation 3 i komputery PC, a 29 listopada na PlayStation 4
Teraz wiemy już jednak na pewno - 30 klatek na sekundę to maksymalna wartość wyznaczona przez zespół Ghost Games. Sytuacja podyktowana jest wprowadzeniem systemu All Drive, który łączy ze sobą tryby single oraz multiplayer. By zachować płynność rozgrywki, obniżono maksymalną liczbę klatek na sekundę do 30.
Przy okazji opublikowania tej informacji, serwis PCGamesHardware zamieścił również dwa pierwsze screeny pochodzące z komputerowej wersji gry, które obejrzycie poniżej. Jednocześnie zachęcam do zapoznania się z pierwszymi recenzjami produkcji, opartymi na wersji dedykowanej konsoli PlayStation 4.
Need for Speed Rivals ukaże się w Polsce 21 listopada na konsolach obecnej generacji (Xbox 360, PlayStation 3) oraz komputerach PC. 29 listopada na nasz rynek trafi edycja przeznaczona dla next-gena firmy Sony, a kilka dni wcześniej, 22 listopada, produkcja pojawi się na Xboksie One w wybranych krajach.