autor: Michał Kułakowski
Need for Speed – pecetowa premiera w połowie marca
Firma Electronic Arts ogłosiła datę premiery pecetowej wersji gry Need for Speed, która zadebiutowała na konsolach w listopadzie ubiegłego roku. Port tytułu pojawi się w połowie marca i ma zawierać szereg poprawek graficznych oraz wspierać obsługę wielu modeli kierownic.
Need for Speed zadebiutowało na początku listopada ubiegłego roku na konsolach Xbox One i PlayStation 4. Produkcja stworzona przez studio Ghost Games była kolejną odsłoną jednej z najpopularniejszych serii gier samochodowych, która tym razem powróciła do tematyki nielegalnych wyścigów na ulicach miast. Mimo sporych nadziei, tytuł nie zdobył jednak serc fanów oraz recenzentów, a średnia jego ocen w serwisie Metacritic waha się obecnie w granicach 65 punktów. Electronic Arts liczy jednak, że Need for Speed poradzi sobie znacznie lepiej 15 marca, kiedy zadebiutuje on na komputerach PC (polska premiera nastąpi dwa dni później). Warto dodać, że osoby, które wykupiły subskrypcję Origin Access, będą mogły przetestować grę od 10 marca.
Deweloperzy obiecują, że Need for Speed nie będzie jedynie prostą konwersją, podobnie jak np. Need for Speed Rivals. Port ma zostać wzbogacony o nowe opcje graficzne, które sprawią, że będzie działać on w rozdzielczości 4K, a także obsługiwać obraz wyświetlany z prędkością co najmniej 60 klatek na sekundę. Gra ma korzystać także z różnych modeli kierownic, wyprodukowanych przez firmy Logitech, Thrustmaster czy Fanatec. Poza tym, wersja Need for Speed, która trafi do pecetowych graczy, wzbogacona zostanie o wszystkie dodatki i poprawki wydane w ostatnich miesiącach, wprowadzające między innymi manualną skrzynię biegów, a także liczne bonusowe przedmioty pozwalające zmieniać wygląd aut.
- Recenzja gry Need for Speed - wyścigi tylko dla ziomów
- Need for Speed – kompendium wiedzy
- Oficjalna strona Need for Speed