autor: Radosław Grabowski
Następne przedpremierowe wycieki - w rolach głównych gry S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost i Painkiller
Na początku był Doom III. Potem nastała pora Half-Life 2. Teraz paskudna choroba, określana w branży elektroniczno-rozrywkowej mianem przedpremierowego wycieku danych do Internetu, dosięgła kolejną parę gier z gatunku FPS – oba gotowe produkty, według dotychczasowych założeń, mają komercyjnie zadebiutować w pierwszej połowie 2004 roku.
Na początku był Doom III. Potem nastała pora Half-Life 2. Teraz paskudna choroba, określana w branży elektroniczno-rozrywkowej mianem przedpremierowego wycieku danych do Internetu, dosięgła kolejną parę gier z gatunku FPS – oba gotowe produkty, według dotychczasowych założeń, mają komercyjnie zadebiutować w pierwszej połowie 2004 roku.
Użytkownicy Forum Dyskusyjnego GRY-OnLine zdążyli już przedwczoraj zasygnalizować, że w globalnym oceanie informatycznym swobodnie pływa niedokończona wersja (pliki utworzono około dwanaście miesięcy wstecz) pozycji pt. S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost. Program oferuje dwa dość rozbudowane poziomy, aczkolwiek nie zawiera m.in. szeregu zaawansowanych efektów wizualnych i fizycznych. Zatem całość stanowi jedynie namiastkę możliwości, które prezentować będzie ostateczne dzieło zespołu developerskiego GSC Game World.
Natomiast dziś w wybranych zakątkach Sieci (np. tutaj) opublikowano nieoficjalną wiadomość (przekaz tekstowy poparty zrzutami ekranowymi), dotyczącą wydostania się poza pierwotnie zamknięty krąg odbiorców testowej edycji aplikacji o nazwie Painkiller. Rzeczony tytuł opracowuje polska firma People Can Fly.
Więcej informacji o S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost:
Więcej informacji o Painkiller: