autor: Paweł Woźniak
Najnowsza gra z uniwersum Obcego powstaje na silniku Unreal Engine 4
Studio Cold Iron zajmujące się sieciową strzelanką z uniwersum Obcego ogłosiło, że poszukuje chętnych do pracy nad ich produkcją. Dowiedzieliśmy się również, z jakiego silnika graficznego skorzysta gra.
W styczniu tego roku fani serii Obcy przeżyli spory zawód dowiadując się, że najnowsza produkcja z ich ulubionego uniwersum zmierza tylko na urządzenia mobilne. Jednak już wtedy firma FoxNext zapewniała, że Alien: Blackout jest tylko jednym z rodziałów historii Amandy Ripley. W tym samym czasie powstawała (i nadal powstaje) sieciowa strzelanka osadzona w świecie Obcego.
Za produkcję gry odpowiada studio Cold Iron i ma ona ukazać się na komputerach osobistych oraz konsolach. Dokładna data premiery nie jest jednak jeszcze znana. Producenci niedawno opublikowali na Twitterze ogłoszenie, że poszukują ludzi chętnych do pracy nad ich najnowszym dziełem. Ważniejszą informacją jest jednak to, iż z zamieszczonej grafiki można wywnioskować, że gra będzie powstawała w oparciu o silnik graficzny Unreal Engine 4.
Na ten moment nie wiadomo nic na temat rozgrywki. Czy razem z przyjaciółmi będziemy stawiać czoła Obcemu, a może tym razem to my wcielmy się w ksenomorfa i będziemy atakować niewinnych? Aby poznać odpowiedzi na te pytania, przyjdzie nam jeszcze pewnie trochę poczekać.