Zapowiedziano The Division 2
Tom Clancy's The Division 2 stało się faktem. Firma Ubisoft podzieliła się z nami pierwszymi informacjami na temat tej produkcji i zapewniła, że zapowiedź nie oznacza zakończenia wsparcia dla pierwszej części serii.
Firma Ubisoft zapowiedziała Tom Clancy's The Division 2. Choć na ten moment twórcy nie podzielili się jeszcze zbyt wieloma konkretami na temat tej produkcji, zapewnili, że nie oznacza to zakończenia wsparcia dla pierwszej części serii.
Zacznijmy jednak od początku. Ekipa Massive Entertainment pracuje nad grą, korzystając ze wsparcia pozostałych zespołów deweloperskich, czyli Ubisoft Annecy, Redstorm, Reflections, Ubisoft Bucharest oraz Ubisoft Shanghai; najpewniej nad projektem będą też czuwać nowi pracownicy Ubisoftu – wszak firma przed kilkoma dniami opublikowała dwadzieścia pięć ogłoszeń, w których poszukiwała między innymi specjalistów od animacji, sztucznej inteligencji i rozgrywki, a także między innymi projektantów poziomów.
Poza tym dowiedzieliśmy się, że tytuł będzie działał na zmodyfikowanej wersji silnika graficznego Snowdrop Engine, który napędzał również pierwszą odsłonę cyklu. Niestety aktualnie nie dysponujemy żadnymi materiałami graficznymi z tego tytułu (poza logotypem, który możecie zobaczyć powyżej); śmiało można założyć, że na takowe poczekamy do czerwcowych targów E3, kiedy to Ubisoft obiecuje zdradzić więcej informacji.
Dyrektor kreatywny Tom Clancy's The Division 2, czyli Julian Gerighty, zapewnia, że przez dwa lata od premiery pierwszej odsłony cyklu jego ekipa zdołała wiele się nauczyć, polegając przede wszystkim na wsparciu fanów, czego świadectwem jego zdaniem jest najnowsza łatka do „jedynki”, oznaczona numerem 1.8; o tym, jaki miała ona wpływ na zainteresowanie tą produkcją, przeczytacie w naszej wcześniejszej wiadomości.
Jak jednak wspominaliśmy na wstępie, zapowiedź kontynuacji nie oznacza zakończenia wsparcia dla poprzedniczki – twórcy obiecują, że tytuł doczeka się dwóch aktualizacji, na które będą się składać dwa nowe wydarzenia globalne, bonusowy (legendarny) poziom trudności, a także łatka, która sprawi, że posiadacze Xboksa One X zagrają w rozdzielczości 4K. Poza tym w czerwcu do gry osiągnięcie Shields – nagrodę przyznaną za jego zdobycie otrzymamy w sequelu.