autor: Kamil Zwijacz
Nadciąga NBA Playgrounds 2 - kontynuacja ulicznej koszykówki z 2017 roku
Studio Saber Interactive zapowiedziało grę NBA Playgrounds 2 - kontynuację sportowej produkcji z 2017 roku, w której rozgrywamy mecze ulicznej koszykówki.
- zręcznościowa koszykówka;
- ukaże się na konsolach PS4, XOne, Switch i PC-tach;
- premiera odbędzie się w tym roku;
- za produkcję odpowiada studio Saber Interactive.
Wydane w maju 2017 roku NBA Playgrounds doczeka się drugiej części – poinformowało studio Saber Interactive. NBA Playgrounds 2 ukaże się w tym roku (dokładana data nie jest jeszcze znana) na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i Switch oraz komputerach osobistych. Tytuł ma być rozwinięciem znanych już pomysłów. Będzie to więc widowiskowa uliczna koszykówka ze znanymi z ligi NBA zawodnikami, którzy oprócz zwykłych rzutów i wsadów, wykonują też rozmaite akrobacje.
Jeżeli chodzi o nowinki, to już na starcie otrzymamy potężny zestaw koszykarzy. Łącznie deweloperzy oddadzą do naszej dyspozycji przeszło 200 osób, w tym takie gwiazdy jak: Kevin Durant, LeBron James, Shaquille O’Neal, Magic Johnson, Allen Iverson czy Larry Bird. Ponadto pojawi się tryb Season przeznaczony do zabawy w singleplayerze. Gracze poprowadzą w nim swoją drużynę przez cały sezon, później wezmą udział w play-offach, a na końcu powalczą o mistrzostwo NBA, o ile oczywiście wcześniej nie odpadną. Oprócz tego zadebiutuje Playgrounds Championship – światowa liga z rozmaitymi rankingami związanymi z trybami solowymi i co-opem. Nie zabraknie też ulepszonego multiplayera online z dedykowanymi serwerami, meczami 4 na 4, konkursami rzutów za trzy punkty i innymi atrakcjami.
Wszystko to uzupełnią jeszcze pomniejsze, ale ważne elementy, jak nowe zagrania, ulepszona sztuczna inteligencja czy poprawki w oprawie graficznej. Deweloperzy obiecali m.in. nowe modele zawodników i ich animacje.
Jak widać, będzie to klasyczna i bezpieczna kontynuacja, naprawiająca niektóre błędy popełnione przy jedynce. Przypominamy, że pierwsze NBA Playgrounds okazało się całkiem udaną produkcją, która znalazła swoją niszę i rozeszła się w pół milionie egzemplarzy (stan na lipiec 2017 roku).