autor: Radosław Grabowski
Nadchodzi OutRun2, czyli sequel kultowych wyścigów samochodowych rodem z automatów arcade
Za kilka miesięcy kontynuacji doczeka się klasyczna gra legendarnego Yu Suzukiego, która zawładnęła umysłami miłośników salonowych automatów w drugiej połowie lat osiemdziesiątych XX wieku. Mowa tu o wirtualnych wyścigach samochodowych, zatytułowanych OutRun i wprowadzonych na rynek elektronicznej rozrywki przez korporację Sega w 1986 roku.
Za kilka miesięcy kontynuacji doczeka się klasyczna gra legendarnego Yu Suzukiego, która zawładnęła umysłami miłośników salonowych automatów w drugiej połowie lat osiemdziesiątych XX wieku. Mowa tu o wirtualnych wyścigach samochodowych, zatytułowanych OutRun i wprowadzonych na rynek elektronicznej rozrywki przez korporację Sega w 1986 roku.
Oprócz nowoczesnych efektów audio-wizualnych sequel posiadać ma oficjalną licencję włoskiego koncernu Ferrari, dzięki czemu w akcji ujrzymy bogaty wachlarz perfekcyjnie odwzorowanych i nadzwyczajnie szybkich czterokołowców (np. F50 i Dino 246 GT). Do tego dojdzie kilka odmiennych trybów zabawy – m.in. współzawodnictwo, walka z czasem i opcja multiplayer (maksymalnie czterech użytkowników).
Docelową platformą sprzętową dla OutRun2 jest system arcade o nazwie Chichiro, zaprojektowany w oparciu o rozwiązania technologiczne rodem z platformy Microsoft Xbox. Developerzy ze studia AM2 nie będą zatem mieli problemów z wykonaniem konwersji, dedykowanej konsoli ze stajni Billa Gatesa.