autor: Krzysztof Bartnik
Nadchodzi młody Dante – nadchodzi Devil May Cry 3!
Pierwsze plotki o trzeciej odsłonie serii Devil May Cry pojawiły się jeszcze na krótko przed targami E3 2004. W końcu DMC to jedna z najlepszych gier akcji, jakie kiedykolwiek pojawiły się na platformie Sony PlayStation 2, zaś potencjału, który drzemie w tym tytule nie można przedwcześnie zmarnować. Firma Capcom bez wahania zdecydowała, że Dante powróci. Powróci, ale będzie o wiele młodszy!
Pierwsze plotki o trzeciej odsłonie serii Devil May Cry pojawiły się jeszcze na krótko przed targami E3 2004. W końcu DMC to jedna z najlepszych gier akcji, jakie kiedykolwiek pojawiły się na platformie Sony PlayStation 2, zaś potencjału, który drzemie w tym tytule nie można przedwcześnie zmarnować. Firma Capcom bez wahania zdecydowała, że Dante powróci. Powróci, ale będzie o wiele młodszy!
Devil May Cry 3 będzie bowiem prequelem (!) pierwszej części cyklu. Tym razem legendarnemu synowi Spardy (tak określany jest Dante) przyjdzie zmierzyć się ze swoim bratem-bliźniakiem o imieniu Virgil, którym zawładnęły demonicznie moce. Oprócz usprawnionych efektów graficznych i zupełnie nowej, dynamicznej ścieżki dźwiękowej, autorzy zapowiedzieli także rozbudowany system rozwoju prowadzonej postaci. Wydarzenia opisane w grze mają miejsce jeszcze zanim Dante nauczył się korzystać ze swoich mocy, dlatego umiejętność przemiany w demona zostanie zastąpiona kilkoma profesjami do wyboru. Np. przeznaczając zdobyte punkty na Gunslingera, Dante stanie się mistrzem w atakowaniu na dystans i używaniu broni palnej. Z kolei Trickster oznacza możliwość wykorzystywania podczas walki szybkich kombinacji ciosów, wskakiwania po ścianach, etc. Ostatnią klasą postaci będzie Royal Guard, czyli Dante specjalizujący się w obronie i kontratakach.
To oczywiście nie wszystkie nowości, jakimi odznaczy się Devil May Cry 3. Do czasu premiery pozostało mnóstwo czasu (docelowo: zima 2004), dlatego kolejne informacje powinny być stopniowo ujawniane przez autorów. Poniżej znajdziecie trzy premierowe screenshoty: