autor: Marcin Skierski
Na obsługę DirectX 11 w Crysis 2 jeszcze trochę poczekamy
Wczoraj w sieci pojawiły się pogłoski, jakoby jeszcze tego samego dnia użytkownicy pecetowej wersji Crysis 2 mieli dostać łatkę dodającą do gry wsparcie DirectX 11. Okazuje się jednak, że były to tylko plotki.
Wczoraj w sieci pojawiły się pogłoski, jakoby jeszcze tego samego dnia użytkownicy pecetowej wersji Crysis 2 mieli dostać łatkę dodającą do gry wsparcie DirectX 11. Okazuje się jednak, że były to tylko plotki.
Już w ostatniej wiadomości mieliśmy wątpliwości co do wiarygodności doniesień niemieckiego serwisu PC Games. Jego redaktorzy powoływali się na nieistniejący wpis twitterowy jednego z pracowników studia Crytek, który rzekomo miał potwierdzić wczorajszy debiut patcha. Do samego końca podchodziliśmy więc do tej nowiny z dystansem – i słusznie, bo twórcy na forum MyCrysis oficjalnie zaprzeczyli tym pogłoskom.
W poście opublikowanym przez użytkownika ukrywającego się pod nickiem Cry-Tom czytamy, że wydanie omawianej łatki tak szybko po premierze pełnej wersji nigdy nie było potwierdzane. Sam deweloper nie ma pojęcia, w jaki sposób wspomniany wyżej serwis dotarł do takich informacji. Pewne jest jednak, że nie miały one nic wspólnego z rzeczywistością.
Autor forumowego wpisu uprzedził nas jednocześnie, że podobne zapowiedzi zawsze będą pojawiać się na MyCrysis. Wobec tego, jeśli kiedykolwiek usłyszymy o publikacji jakiejkolwiek aktualizacji dla gry, a nie znajdziemy wzmianki na jej temat na łamach serwisu, to taką wiadomość będziemy mogli potraktować za nieprawdziwą i niegodną uwagi.
Tymczasem w innym temacie Cry-Tom zdradził, że w tym tygodniu posiadacze Crysis 2 doczekają się kolejnego patcha. Nic nie wskazuje jednak na to, by miał on wprowadzić tak bardzo oczekiwaną obsługę DirectX 11, więc posiadacze najmocniejszych komputerów będą musieli na to jeszcze trochę poczekać.